Be4utiful Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Det är så att jag har låtar med 2 olika artister, men deras album heter samma. På min iPod touch hamnar de på samma album, fast jag skrivit olika albumartister på iTunes. Jag är rätt dålig på att förklara, men hoppas ni förstår. Vill alltså ha de 2 albumen åtskilda och inte att de är på samma "spellista" Hope it makes sense Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doktor B Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Det är så att jag har låtar med 2 olika artister, men deras album heter samma. På min iPod touch hamnar de på samma album, fast jag skrivit olika albumartister på iTunes. Jag är rätt dålig på att förklara, men hoppas ni förstår. Vill alltså ha de 2 albumen åtskilda och inte att de är på samma "spellista" Hope it makes sense Om iTunes klarar av att skilja på de två albumen borde ju även iPod Touch göra det, det får väl kallas för en bugg. I bästa fall löser Apple det i nästa uppdatering. Tills dess kan du ju i iTunes döpa om ett av albumen till ett lite annat namn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.