simme123 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Tja! Har nyss införskaffat mig en hdmi-kabel som jag har dragit mellan macen och TV:n. Nu undrar jag hur jag gör så att man endast ser skrivbordet och allt på TV:n. Alltså så att själva skärmen på datorn är avstängd, och att TV:n fungerar ensamt som skärm. Några ideér? Om ni inte fattar mitt kassa beskrivande så fråga gärna Tack på förhand Simme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pasu666 Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Vad har du för dator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
simme123 Posted July 24, 2008 Author Share Posted July 24, 2008 jag har en macbook Pro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Ytterberg Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Stäng locket. Anslut mus eller tangentbord så att datorn väcks ur vila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Dessutom är jag rätt säker på att du måste ha nätadaptern inkopplad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.