Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Samsung F480

Edmond

Recommended Posts

Hallå, jag har köpte en Samsung F480 igår och undrar om någon vet några bra program till den?

Om du syftar på mjukvara för att synka den så kan du testa om isync funkar

med din samsung.Har själv en Samsung som jag ställt som flyttbardisk i mobilens meny

så man kan dra in mp3 mm i den.

Nja har testat en plug-in för mac från samsungs hemsida men den funkar inte så jag lånar min systers pc men jag undrar hur du ställer in din telefon som flyttbar disk? Men iallafall så tänkte mer på bra program till själva mobilen.

Nja har testat en plug-in för mac från samsungs hemsida men den funkar inte så jag lånar min systers pc men jag undrar hur du ställer in din telefon som flyttbar disk? Men iallafall så tänkte mer på bra program till själva mobilen.

Ja jag ställde in i mobilen som flyttbar disk.

Den funktionen kanske finns i din Samsung mobil också.

• 1 month later...

jag har också en F480, någon som vet ifall det finns något plugin så man kan synca ical via isync?? eller om det går lösa på annat sätt?

Hur trivs ni med telefonen då?

Velar mellan den och Touch Diamond.

Jag har ingen av dessa men åt flickvännen har jag kollat på båda.

Mina åsikter är som följer

Touch Diamond är snygg, smidigt format och grym display. Dock täcker deras touch flo endast "huvudmenyn" och så fort man ska göra annat som t.ex. skriva sms eller använda program så kommer man in i windows mobile som är istortsett omöjligt att styra utan den där jobbiga jävla pennan. Dessutom är diamond lite seg i gränsnittet vilket beror på en relativt svag processor och ram-minne (jämfört med kommande htc-modeller)

Samsung touchwiz har skönare menysystem då det inte baseras på win mobile på F480'n.

Dock har det ju då bristen med minimalt antal tredjepartsprogram.

Jag har ingen av dessa men åt flickvännen har jag kollat på båda.

Mina åsikter är som följer

Touch Diamond är snygg, smidigt format och grym display. Dock täcker deras touch flo endast "huvudmenyn" och så fort man ska göra annat som t.ex. skriva sms eller använda program så kommer man in i windows mobile som är istortsett omöjligt att styra utan den där jobbiga jävla pennan. Dessutom är diamond lite seg i gränsnittet vilket beror på en relativt svag processor och ram-minne (jämfört med kommande htc-modeller)

Samsung touchwiz har skönare menysystem då det inte baseras på win mobile på F480'n.

Dock har det ju då bristen med minimalt antal tredjepartsprogram.

Segheten skulle väl minska med en uppdatering av rom vad jag har läst.

Har plöjt igenom nästan hela tråden om Diamond på prisjakts forum.

Jo men då har de också minskat det grafiska i den...Rekommenderar att gå till en affär och testa den med, gillade absolut inte sättet sms visades på i den då man bara kunde se ett i taget.

Hur trivs ni med telefonen då?

Velar mellan den och Touch Diamond.

Jag trivs rätt bra med den, det är dock synd att bilderna blir rätt kassa när man tittar på dom i mobilen om man fotar med 5 megapixel upplösning. Ska nog köpa Tocuh Diamond snart så kan berätta hur den är.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...