iSnobben Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Jag har fått problem med att min iPhone tappar kontakten med wifi-nät sedan jag uppgraderade till 2.0, är det någon mer som har samma problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoho0 Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Mitt Wifi funkar tills jag öppnar Safari och försöker använda den. Då kopplar den ner till 2G nätet (har 3g avaktiverat av batteriskäl). Var dock på Max idag (dom har öppna nät) och det funkade utmärkt. Men hemma, nope. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestor69 Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Samma problem med min 2G. Den tappar ofta kontakten med mitt WiFi och det gjorde den aldrig tidigare. Dessutom tycker jag att den blev mycket segare, bland annat upplever jag en viss fördröjning när jag skriver och så "hackar" scrollningen lite - den flyter inte lika snyggt som tidigare. Saknar även Boss prefs som jag hade installerat tidigare. Där kunde man stänga av Edge. Hittar inte den längre (tacksam för tips). För övrigt kanske iPhone-kategorin här på forumet borde delas i två - en för 2G och en för 3G. Bara en tanke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoho0 Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Samma problem med min 2G.Den tappar ofta kontakten med mitt WiFi och det gjorde den aldrig tidigare. Dessutom tycker jag att den blev mycket segare, bland annat upplever jag en viss fördröjning när jag skriver och så "hackar" scrollningen lite - den flyter inte lika snyggt som tidigare. Saknar även Boss prefs som jag hade installerat tidigare. Där kunde man stänga av Edge. Hittar inte den längre (tacksam för tips). För övrigt kanske iPhone-kategorin här på forumet borde delas i två - en för 2G och en för 3G. Bara en tanke... Det där med att den hackar är känt problem med 2.0. Skulle inte förvåna mig om det + Wifi-problem (som många av oss verkar ha) blir fixat i 2.1 alt. 2.0.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.