cheeky4real Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hur e det med dom är en av mina högtalare pajj? (på undersidan där man även laddar) håller jag för ena så e det helt tyst, och den andra så hör man fullt ljud. det är ju 2 högtalar hål men e det igentligen bara en högtalare på ena sidan?? säg hur det e med era så jag får reda på om den e pajj.. tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
good4way Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hur e det med dom är en av mina högtalare pajj? (på undersidan där man även laddar) håller jag för ena så e det helt tyst, och den andra så hör man fullt ljud. det är ju 2 högtalar hål men e det igentligen bara en högtalare på ena sidan?? säg hur det e med era så jag får reda på om den e pajj.. tack DE är inte 2 högtalare, det är 1 högtalare och en mikrofon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sawert Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Vad ironiskt att det finns en IDENTISK tråd. Jag förstår om det är svårt att finna svar på kluriga saker som är inbakat i diskussioner, men förra tråden såg exakt ut såhär. https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=75853 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.