Guest -BaronS- Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Tjena Tjena! Tänkte att det kunde vara dags att presentera sig här på forumet Jag heter Leo Genberg och är 15 år den 6 augusti. Jag bor på Österlen och går i 8:an på en friskola. Min familj har informerat mig om att Mac är den enda datorn i världen. Men en dag insåg jag att det fanns mer.... Det fans en dator som var kapabel till att spela fler spel än Star Wars och Timon & Pumba spelen, en "PC". Trots att jag blev helt knäckt så höll jag mig fast vid min kära färgglada iMac. Dels för att föräldrarna inte ens kunde drömma om att införskaffa sig en PC och för att jag ändå gillade och "kunde" min Mac. Macen var ju lätt att förstå. Man kunde göra massor av grejor. Så som att rita, spela star wars och timon & pumba och.. rita. Okey man kunde inte göra alla roliga grejor som dom andra barnen kunde. Men mina föräldrar intalade mig om hur bra den var att arbeta med och jag visste att sen, sen skulle jag ha nytta av den. Så sedan dess har Mac haft en plats i mitt hjärta. Så nu har jag infunnit mig på forumet och så fort man känner sig ensam i den stora datorvärlden letar jag mig hit Utöver att spendera tid vid min dator försöker jag hålla mig ute och röra på mig MItt stora intresse efter macen är att spela tennis, har försökt börja satsa på det rejält nu till hösten och hopaps det kan bli något. Har inga direkta framtidsplaner eller gymnasievals-idéer, jag väntar tills jag kommer dit Jag gör vad jag tkr är roligast just nu Det enda jag vet är att jag vill vara utomlands Ursäkta att det inte blev en presentation av så hög klass... Men hoppas att ni ändå fick reda på nåt kul om mig Over And Out BaronS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hej och välkommen till forumet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizhou Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hej, och välkommen, trots att du varit reggad här i snart två år! Ursäkta att det inte blev en presentation av så hög klass... Men hoppas att ni ändå fick reda på nåt kul om mig Det var väl inget fel på den presentationen. Jag tycker att den var helt okej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hej och välkommen till forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -BaronS- Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Hej, och välkommen, trots att du varit reggad här i snart två år!Det var väl inget fel på den presentationen. Jag tycker att den var helt okej. Bättre sent än aldrig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trew Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Hej och välkommen till forumet! Ska du säga! Han har ju varit här två år mer än du! //Trew Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mizhou Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Grattis på 15-årsdagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton.o Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Välkommen till forumet ! Och grattis på födelsedagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Grattis till mopedåldern! Link to comment Share on other sites More sharing options...
katzenklavier Posted August 6, 2008 Share Posted August 6, 2008 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.