venacava Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Som en av många ute på forumet, väntar jag också spänt på iPhone, oavsett modell eller färg. Denna tråd kan väl tillägnas att uppdateras på löpande band när vi som reserverat iPhones blir uppringda av Telia, eller när Telia fått ett antal iPhones i lager (oavsett storlek eller färg). Skriv bara ort, Telia-ÅF och om möjligt, antal telefoner.. Numera har ju Telia lagt av med sin lagerstatus-site. Jag väntar ju spänt på en 16GB-telefon (helst) till Örebro-s Telia ÅF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLJ Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Hade du inte redan startat en sån tråd? https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=75765 Link to comment Share on other sites More sharing options...
venacava Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 ops, jeps.. då får nån moderator ta bort den.. eh, glömde bort att jag startat en mitt i all iphonehysteri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.