Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny leverans av iPhone 8GB/16GB


venacava

Rekommendera Poster

Jag fick min 16GB i dag, Firmware 5A345.

Svart? Vilken dag och tid beställde du den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 310
  • Created
  • Senaste svar
Hur har folk gjort för att boka? När jag var in i min Teliabutik gick det inte att boka utan endast lämna intresseanmälan så man fick meddelande när de kom in och sedan var det först till kvarn som gällde. Kasst. Dock har de inte fått in någon 16GB så det kvittar.

 

Säkert olika i olika butiker. Jag blev förvånad att det gick att boka, hade kallt räknat med att det var först till kvarn som gällde så jag hade inte bokat någon telefon utan fick snopet skriva upp mig och vänta på min tur. Nästa vecka kanske det kan bli en iPhone :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hörde att Telia butikerna fick nya leveranser idag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som var i Karlstad och kom ihåg hur det var, intresseanmälan eller beställning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

la en beställning i lördags på en 8 GB, fick hem ett papper om fullmakt till nummerportering idag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon personal från Telia frångde mig under 13 tiden idag och sa att de hade fått in 16GB Svart (hade fyllt i en intressanämlan) så jag åkte dirket för att hämta den och nu sitter man stolt med en iPhone i handen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Right, nu har man sålt Touchen och saknar att kunna lyssna på musik vart man är... Hoppas att vita 16 gig kommer snart, min nuvarande telefon (nokia E61) är nästan helt död (tar ca 10 min att skicka ett sms), så jag hoppas verkligen att den telefonen levereras snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min svarta 16GB landade igår.

Beställde och betalade handpenning i fredags eftermiddag.

 

Vad spelar firmwaren för roll och var ser man det? Min uppdaterade nåt igår när jag synkade mot iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Right, nu har man sålt Touchen och saknar att kunna lyssna på musik vart man är... Hoppas att vita 16 gig kommer snart, min nuvarande telefon (nokia E61) är nästan helt död (tar ca 10 min att skicka ett sms), så jag hoppas verkligen att den telefonen levereras snart!

 

min samsung är silvertejpad runt hela så den inte ska falla ihop ;)

 

Förövrigt blir några glada i Malmöområdet idag.. var inne i ena butiken som fått in nya 16gbare idag. Dock så är det ju bara listan som gäller :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppla! I går fanns det bara 8 GB att köpa i Visby enligt Telia-butiken. Men för en halvtimme sedan ringde de och sa att de håller en svart 16 GB under dagen till mig. Jag gissar att det blir ett besök innanför ringmuren i dag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krister Lindholm
Svart? Vilken dag och tid beställde du den?

 

Beställde den svarta 16GB i Teliabutiken i Falun fredag 11/7 ca kl 16.47.

 

Vad spelar alla frågor om firmware för roll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sundsvall verkar ha fått ett par stycken. Dom håller en vit till mig nu! Bussen går om 30 min :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faen va konstigt då !! Jag intresse anmälde mig på en 16 gbare men jag har inte fått något mejl ?!

Skrev ni dit era tele nummer elr ?? Jag skrev dit email precis som alla andra hade gjort :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

faen va konstigt då !! Jag intresse anmälde mig på en 16 gbare men jag har inte fått något mejl ?!

Skrev ni dit era tele nummer elr ?? Jag skrev dit email precis som alla andra hade gjort :stjarnsmall:

Kanske så är det många fler än du som anmält sitt intresse, och de som va före dig får så klart den före dig och nu är de kanske slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testa att ringa runt till butikerna om du bor i Sthlmsområdet. Gjorde det och var precis och köpte en (8 gb) på Humlegårdsgatan. I Sundbyberg hade de blivit lovade en sändning under dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhm, det står inte ett dugg mer i den artikeln än vad alla andra sagt.

 

BTW, hur långt innan ni fick eran webbeställning fick ni era homerunuppgifter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske så är det många fler än du som anmält sitt intresse, och de som va före dig får så klart den före dig och nu är de kanske slut.

 

Så var det i alla fall här i stan, jag var ner och frågade på Telia-butiken och den hade tagit slut innan de kommit till mitt namn. De hoppades dock på en ny sändning så snabbt som möjligt, men visste inget i frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara lite dött med iPhone nyheter numera..

Har telia hört av sej till någon idag??

Någon som fått en förbeställd iphone idag??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen som har hört/fått något samtal från telia idag? *desperat*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne jag väntar desperat jag också men med den brist som verkar va i hela världen har jag ingen förhoppning på att få innan mitten av augusti, allt dessförrinnan är bara bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad tror du slowmove, ska vi inte ta o köpa en 8gb istället när de åter kommer i lager, o sen satsa på en sprillans ny ipod/touch till sommarreleaset i augusti? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har redan en ipod touch 16gb och känner att jag inte kan gå ner till 8 gb...tyvärr...isåfall blir det en 8gb iphone + en ipod classic...men onödigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...