Nyhetsroboten Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Sommaren är här och med den massor av fototillfällen. Utbudet är enormt för den som går i köptankar. Vi har testat 22 kompaktkameror - allt från budget till design och lyx. Läs hela nyheten på MacWorld.se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrisse Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Akta dig robot - med trippelpostning kommer du att få f-n av moderatorerna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Litar inte ett dugg på dessa recensioner. Fuji F100 var en av de kameror som fick sämst i test (6/10), trots att den i de flesta andra recensioner får kanonomdömen, och egentligen troligtvis är en av de bästa kamerorna i testet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nurfen Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Otroligt intressant hur testarna på MacWorld inte ens nämner Sigmas bildkvalitet - i ett test om KAMEROR! Hallåeller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
A_bite_of_the_apple Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Litar inte ett dugg på dessa recensioner. Fuji F100 var en av de kameror som fick sämst i test (6/10), trots att den i de flesta andra recensioner får kanonomdömen, och egentligen troligtvis är en av de bästa kamerorna i testet. Min syster har den och den tar mkt bra bilder. Fuji är ju världskända för just lågt brus, och det stämmer verkligen in på denna kamera Link to comment Share on other sites More sharing options...
iJonathan Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 När vi ändå är inne på ämnet, och eftersom man tydligen inte kan lita helt och fullt på testet. Jag ska till Vancouver i tre månader (kanske längre) i september. Jag vill givetvis dokumentera resan till fullo, och slänga ut på en webgalleri. Vill ju kunna ha lite fokus och sånt att pyssla med. Någon som har någon prisvärd system/digitalkamera att rekommendera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.