Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Från budget till lyx - 22 kameror i test


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Akta dig robot - med trippelpostning kommer du att få f-n av moderatorerna :utskallning:

post-32314-1215934907.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Litar inte ett dugg på dessa recensioner. Fuji F100 var en av de kameror som fick sämst i test (6/10), trots att den i de flesta andra recensioner får kanonomdömen, och egentligen troligtvis är en av de bästa kamerorna i testet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt intressant hur testarna på MacWorld inte ens nämner Sigmas bildkvalitet - i ett test om KAMEROR! Hallåeller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Litar inte ett dugg på dessa recensioner. Fuji F100 var en av de kameror som fick sämst i test (6/10), trots att den i de flesta andra recensioner får kanonomdömen, och egentligen troligtvis är en av de bästa kamerorna i testet.

 

Min syster har den och den tar mkt bra bilder. Fuji är ju världskända för just lågt brus, och det stämmer verkligen in på denna kamera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå är inne på ämnet, och eftersom man tydligen inte kan lita helt och fullt på testet.

Jag ska till Vancouver i tre månader (kanske längre) i september. Jag vill givetvis dokumentera resan till fullo, och slänga ut på en webgalleri.

Vill ju kunna ha lite fokus och sånt att pyssla med. Någon som har någon prisvärd system/digitalkamera att rekommendera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...