Tompa290 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Nu finns 2.0 firmwaren ute för nedladdning i iTunes.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjompa Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ja men det går inte att hämta den, för storen ligger nere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirmerlin Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ja men det går inte att hämta den, för storen ligger nere märker det, går inte ens att gå in å aktivera iphonen. Står å laddat i 20min "Ansluter till itunes store". Link to comment Share on other sites More sharing options...
geezarn Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Ahaaaa, då fattar jag varför det inte fungerar aktivera telefonen fö mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Det är problem, globalt - Sverige, Storbrittanien, USA och flera andra länder. Apples system klarar tydligen inte anstormningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.