Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte ladda January Software Update


emilsomfan

Rekommendera Poster

Hej

 

Försöke mig på att installera mjukvaran 2.0 från länken som postades här på macworld innan. Då sa den att de inte gick och ja var tvungen att återställa ipod touch. Nu efter det kan den inte längre synca January Software Update, får bara felet: iTunes kunde inte installera iPod touch-programupptaderingen på iPod enheten "emils iPod" eftersom ett okänt fel inträffade (-4).

 

Öppnar ja filen manuellt så får ja felet: Programmet "iPod touch App Pack 4A93.ipa" kunde inte läggas till i iTunes-biblioteket eftersom det inte är ett giltigt program.

 

Vad ska ja göra?

 

emil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple har enligt denna länk tagit bort den från Apple Store, för att samma funktioner ingår i version 2.0 av mjukvaran, som kommer att släppas snart:

 

http://support.apple.com/kb/HT1376

 

"On June 9, 2008, Apple announced the iPhone 2.0 Software Update for iPod touch which includes all features previously included in the January Software Upgrade, the App Store, and much more (also on June 9, the iPod touch January Software Upgrade was also removed from the store). For information about iPhone 2.0 software, visit www.apple.com/ipodtouch/appstore.3"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha okej ;D bara att vänta tills den dyker upp itunes då ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, betyder det att jag just brutit mot nån sorts fysiklag då eller?

För jag testade samma sak som emil igår, men jag kunde utan problem installera 1.1.4, antar att det är den ni pratar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...