Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

G[r inte att komma ut p[ internet med min macbook l'ngre!


moofius

Rekommendera Poster

Jo, nu 'r det s[h'r att jag inte l'ngre kan komma ut p[ internet med min macbook, tror n'tverkskortet har pajat, IGEN!

Ethernet/lampan i modemet lyser inte, och det 'r inget fel p[ kabeln, anv'nder den till den gamla windows dator jag nu sitter p[ *med engelskt tangentbordsgrejs f;r;vrigt, vet inte hur man 'ndrar, s[ ni f[r st[ ut(.

Detta har h'nt tidigare, ett [r sedan f;r att vara exakt, samma fel med att inte komma ut p[ internet, d[ l'mnade jag in den till en verkstad i sk;vde *bor i skara, hej *dankeryddanias_( som lagade det felet men kom med ett annat *batteriet funkade inte(.

Problemet l;stes efter totalt 2 veckor och 4 v'ndor till sk;vde *n[gra mil bort, och vi [ker aldrig dit vanligtvis(.

 

Vad ska jag g;ra_ :irriteradtjej: @r det verkligen menat att man ska beh;va byta ut n'tverkskortet en g[ng per [r_ :angry2:

N[gra kramar och s[ vore bra om man kunde f[ nu :deppig:

 

Tips p[ hur man fixar svensk text 'r v'lkomna *windows xp(

 

 

Edit> kom p[ att eftersom jag har laddat ner leopard till datorn olagligt s[ m[ste jag ju g[ tillbaka till tiger *leopard suger(, s[ extra jobbigt det h'r :deppig:

Edit2> Efter 1 vecka med leopard ville jag g[ tillbaka, men orkar inte fixa alla program [ s[ igen, f;r att transferera anv'ndarkonton funkar nog inte fr[n leopard/|tiger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte ändra föregående inlägg (hittade för åäö) så här kommer det:

Jo, nu är det så här att jag inte längre kan komma ut på internet med min macbook, tror nätverkskortet har pajat, IGEN!

Ethernet-lampan i modemet lyser inte, och det är inget fel på kabeln, använder den till den gamla windows dator jag nu sitter på.

Detta har hänt tidigare, ett år sedan för att vara exakt, samma fel med att inte komma ut på internet, då lämnade jag in den till en verkstad i skövde (bor i skara (hej dankeryddanias)) som lagade det felet men kom med ett annat (batteriet funkade inte).

Problemet löstes efter totalt 2 veckor och 4 vändor till skövde (först nätverk, sedan batteri) (någon mil bort, och jag åker aldrig dit vanligtvis).

 

Vad ska jag göra? :irriteradtjej: Är det verkligen menat att man ska behöva byta ut nätverkskortet en gång per år? :angry2:

Några kramar och så vore bra om man kunde få nu :deppig:

 

 

Jag använder leopard som är nerladdat olagligt, tänkte bara testa, men att gå tillbaka var omöjligt, gjorde ingen ordentlig backup (borde skrivit detta i föregående medelande), backuppen har inga rättigheter, så omöjligt att starta från (har tagit bort den nu). Känner att jag behöver gå tillbaka till tiger innan jag lämnar in. :deppig:

 

BTW, någon som har sett Wall'e och älskar den filmen? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...