Luken Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Terve. Jag har upptäckt att den begagnade iMac som jag har köpt har Windows Vista Ulitmate i Bootcampen. Förra ägaren kommer inte ihåg password så den är VÄRDELÖS för mig. Den tar 43,41gb av min hårddisk. Jag vill inte ha Windows i min iMac! Hur tar jag bort detta? Snälla var detaljerade då jag är lite klumpig av mig. Tacksam för era tips / Luken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Starta boot camp-assistenten (finns i verktygsmappen i din programmapp), och följ enkelt guiden och ta bort partitionen. Du kan inte misslyckas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luken Posted July 11, 2008 Author Share Posted July 11, 2008 Tack, tusen tack...kiitos palio! Jag just påbörjat min semester,i på forumet och såg svaret. Nu har jag en RIKTIG iMac utan Vista Det var busenkelt, kanske jag lider av taskigt självförtroende men jag har löst det mesta problemen men ej vågat att testa. En burk för 16,5 tkr vill inte jag paja...kanske en skada från min PC tid Vår familj har haft 3 totalkraschade pc:n...den sista snodde inbrottstjyvarna Gissa var försäkringspengarna gick till Tack från Luken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Skönt att det gick bra! Enligt min erfarenhet brukar macar funka ganska som man vill, inte mkt är onödigt krångligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.