Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Recensera och rekommendera Apps


BobDeluxe

Rekommendera Poster

Det ska vara 110 nivåer, ja.

 

Minus 100 för mig då :P -__-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 188
  • Created
  • Senaste svar
Minus 100 för mig då :P -__-

 

Du måste klara av tio banor på hard också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste klara av tio banor på hard också

 

Aha! Men måste man alltså ta alla bananer för att kunna låsa upp banor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om ni vet om dessa "apps" finns; en som visar hur mycket batteri man har kvar i procent och webbradio eller radio på något sätt ?

 

Tack !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden

Någon som testat Task/To Do apps?

I mitt förra liv så synkade även "Uppgifter" i Outlook med min BlackBerry... nu står jag dock utan den funktionen i iPhone trots jag kör pushmail via exchange.

Har ni tips på något vettigt som kan köras i pc och iPhone? (eller har ni hört talas om att funktionen kommer dyka upp i push via exchange?)

 

Ödmjukast

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som testat Task/To Do apps?

I mitt förra liv så synkade även "Uppgifter" i Outlook med min BlackBerry... nu står jag dock utan den funktionen i iPhone trots jag kör pushmail via exchange.

Har ni tips på något vettigt som kan köras i pc och iPhone? (eller har ni hört talas om att funktionen kommer dyka upp i push via exchange?)

 

Ödmjukast

 

Jag fattar inte varför de syncar kalendern men inte "uppgifter". iCal har ju faktiskt "Uppgifter"-funktion.

Helt orimligt och störande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan bläddra bland spellistorna med Remote, men jag kan inte se någonstans att man kan skapa nya.

 

Kommer säkert en "privat" version av Remote ganska snart.

 

Själv har jag laddat ner följande:

<b>Facebook - fungerar väldigt bra, även om det känns lite handikappat jämfört med den riktiga webbversionen.</b>

Monkey Ball - vilken upplösning och spelkänsla! Det är ett sånt här spel som imponerar på kompisarna...

Remote - är snabbt och smidigt. Synd bara att man inte kan streama till iPhonen.

WeatherBug - känns lite buggigt... Bara en sådan sak som att man inte kan ändra från Fahrenheit till Celsius eller från mph till m/s. Måste bli bättre. Mycket bättre.

NYTimes - den enda av mina nedladdade apps som inte har fungerat alls..! Den går att sätta igång, det står att den laddar (t.o.m. att den har uppdaterat innehållet direkt), men sedan blir blir det bara "Loading..." på vad jag än väljer. Kan det vara för många inne just nu?

 

Fler recensioner, tack - särskilt på sånt som kostar pengar! :ThumbsUp:

/ Kiwi

 

är det endast jag som inte kan se notifikationer eller min wall med facebookappen?! om så, vart ser jag dessa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om ni vet om dessa "apps" finns; en som visar hur mycket batteri man har kvar i procent och webbradio eller radio på något sätt ?

 

Tack !

 

Vet att det finns lite olika webbradio applikationer..

 

Har själv Virgin radio's applikation, testat den nån gång bara men funkar bra med wifi.. (inte med 3G...) Finns ett antal radiostationer som har egna apps har jag sett och finns nog ett Nullsoft program med som kan spela alla Shoutcast (winamp) kanaler..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha! Men måste man alltså ta alla bananer för att kunna låsa upp banor?

 

 

Nej det verkar inte som att du måste ta alla bananer. Men om jag förstår det rätt så kan man belönas med nån kungakrona om man tar alla bananer och inte dör på en bana.

 

Du måste klara alla banor på HARD för att du skall komma till nästa "ö". Och det är ju inte samma banor på Easy som på HARD. Jag har kommit till nästa "ö" nu och planerar att klara alla banor på Easy ikväll. Älskar det här spelet.

Jag förvånas över hur pass bra man kan kontrollera apan bara med accellerometern. I början var det ju jättesvårt men sen kommer man in i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Zintin (gratis) ska visa andra Zintin-kompisar i närheten. Verkar otroligt bra. Redan på lördagen 12 juli var vi cirka 15 st på Frösön som hade en iPhone med Zintin inladdat och var dessutom inloggade på Zintin. Nej det verkar inte troligt. Inte ens med Östersund eller hela Jämtland inräknat, för den delen. Just nu 14 Zintin-user inloggade!

Den får 0/5

post-19142-1216106820_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
Jag undrar om ni vet om dessa "apps" finns; en som visar hur mycket batteri man har kvar i procent...

 

Tack !

 

Macworld tipsade om en webapp för det för ett tag sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret

Glömde lägga till att jag inte kommer ihåg vad den hette!

 

SuperPong: Det klassiska spelet där man studsar en boll mellan mellan en bräda och klossar i taket som försvinner när de träffas. Mycket välgjort och snyggt. Riktigt smart att den pausar när man lyfter fingret från skärmen.

 

:):):):):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen

Kan man installera en apps utan att gå via AppStor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

duktigt fake, man kanske någon modig vågar köpa från iphoneapps.org? =) varför har dom en wiilogga på snes emulatorn?? hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
Kan man installera en apps utan att gå via AppStor?

 

Ja, om du har gjort det själv, eller något sånt. Det finns ett par olika sätt.

 

Kolla på keynoten, Steve förklarar där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TV.nu - Helt okej!

Crash Bandicoot - Riktigt roligt :) Inte speciellt svårt

Monkey Ball - Sjukt svårt, känsliga kontroller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förklaring inom parantes för dom som inte har det sen innan, pris på bara det som kostade

 

tv.nu kass! om man jämför med tvapp.nu 0/5

Band 75:- förstår inte det alls, men ja man kan ju låta… 2/5

advent, helt j*vla konstigt 1/5 (äventyr)

Remote, grymt bra program, lite att funktioner att önska dock 5/5

iMaze, tja… hackigt men bra (och gammal) ide 2/5

Aurora Feint, grymt bra för att vara gratis 4/5 (rollspel/brädspel typ)

NearPics, lite små konstigt 1/5 (visar bilder som är tagna nära dig)

PhoneSaber jovars 3/5 (finns liknande till macbook /pro)

Taptap, nä förstod inte det häller 1/5

 

 

macmonstret och thåström: webappen heter iphoneapp.zapto.org/battery

 

bra tråd :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förklaring inom parantes för dom som inte har det sen innan, pris på bara det som kostade

 

tv.nu kass! om man jämför med tvapp.nu 0/5

Band 75:- förstår inte det alls, men ja man kan ju låta… 2/5

advent, helt j*vla konstigt 1/5 (äventyr)

Remote, grymt bra program, lite att funktioner att önska dock 5/5

iMaze, tja… hackigt men bra (och gammal) ide 2/5

Aurora Feint, grymt bra för att vara gratis 4/5 (rollspel/brädspel typ)

NearPics, lite små konstigt 1/5 (visar bilder som är tagna nära dig)

PhoneSaber jovars 3/5 (finns liknande till macbook /pro)

Taptap, nä förstod inte det häller 1/5

macmonstret och thåström: webappen heter iphoneapp.zapto.org/battery

 

bra tråd :ThumbsUp:

 

TapTap är ju hur lätt som helst att förstå >.<

Bara att trycka på pricken när den kommer ner eller dra så som pilen funkar.

Liknande Guitar Hero.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TapTap är ju hur lätt som helst att förstå >.<

Bara att trycka på pricken när den kommer ner eller dra så som pilen funkar.

Liknande Guitar Hero.

 

nä då pausar min??

 

edit fattar nu…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tv.nu kass! om man jämför med tvapp.nu 0/5

 

Är det www.tvapp.se du menar är bättre?

 

I så fall undrar jag vad som är bättre med den? Jag använde alltid tvapp.se (webapp) tidigare men har nu bytt till tv.nu-programmet.

Jag tycker att tv.nu fungerar mycket bättre. Det är snabbare än webapplikationen tvapp.se och jag tycker den är lite snyggare också.

Från förstasidan för tv.nu så ser du programmet som sänds just nu samt de två nästkommande. På tvapp.se så har jag för mig att man bara såg "just nu" och nästkommande program. Annars är det inte stor skillnad på dem enligt mig.

 

Det som skulle kunna vara till tvapps fördel är att man själv kan välja vilka kanaler som skall visas. Det tror jag inte man kan på tv.nu-programmet.

 

Jag menar inte att vara spydig mot dig utan undrar seriöst varför du föredrar tvapp och ger tv.nu 0/5? Det känns som att det är jag som missat något? För så stor skillnad är det väl inte på dem och enligt mig så är tv.nu lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
Är det www.tvapp.se du menar är bättre?

 

I så fall undrar jag vad som är bättre med den? Jag använde alltid tvapp.se (webapp) tidigare men har nu bytt till tv.nu-programmet.

Jag tycker att tv.nu fungerar mycket bättre. Det är snabbare än webapplikationen tvapp.se och jag tycker den är lite snyggare också.

Från förstasidan för tv.nu så ser du programmet som sänds just nu samt de två nästkommande. På tvapp.se så har jag för mig att man bara såg "just nu" och nästkommande program. Annars är det inte stor skillnad på dem enligt mig.

 

Det som skulle kunna vara till tvapps fördel är att man själv kan välja vilka kanaler som skall visas. Det tror jag inte man kan på tv.nu-programmet.

 

Jag menar inte att vara spydig mot dig utan undrar seriöst varför du föredrar tvapp och ger tv.nu 0/5? Det känns som att det är jag som missat något? För så stor skillnad är det väl inte på dem och enligt mig så är tv.nu lite bättre.

Jag tycker det här med att välja kanaler är ganska viktigt, men visst, 0/5 är lite väl hårt.

 

Vore det inte en killer om man bara kunde trycka på en "påminn mig"-knapp i tv.nu och få en påminnelse när programmet börjar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...