Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Världens första recension (med bilder och video)!


Danny88

Rekommendera Poster

36.jpg

 

 

 

länken finns längst ner men tyvärr är allt traditonellt kinesiska :P

 

men man kan ändå titta på bilderna och videos!

 

i texten står det att geotagging funkar inte så bra när han försökte tagga blev det stilla havet.... haha

 

också står det att färgen i 3G är lite gulare än 2G

 

13.jpg

 

 

TEXTER BILDER VIDEOS

 

Recension:

http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news...amp;type=report

 

Jämförelse mellan iPhone 2G och 3G:

http://www.eprice.com.hk/mobile/news/?news...amp;type=report

 

 

känner mig stålt att vara en från Hong Kong.. xD

men samtidigt avundsjuk för deras billiga abonnemang :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men då ser man inga bilder via länk som du ger :P

jag föreslår att ni kollar på bilder ist!

recension får man ändå snart :D

 

Bilderna syns fint i FF 3 i Leoparden på den översatta sidan :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilderna syns fint i FF 3 i Leoparden på den översatta sidan :borstatanderna:

 

jasså

för mig blir det nu så:

post-33730-1215674562_thumb.jpg

 

vad tycker du om bilderna då? :galetglad:

rapporter börjar komma ut från olika länder nu :o

faaaan jag kan inte köpa den förrän augusti.. :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tvåpunktnoll

Hejsan alla!

 

 

Har surfat runt lite på de första recensionerna för Iphone 3g. Och det ser ju bra ut! Men jag har en fråga som någon kanske kan besvara? Följande samt liknande uttalanden har jag hittat i ett flertal av recensionerna och kommentarerna, "One bug/feature he ran into was that you can only sync your calendar and contacts with either Exchange or your personal accounts, not both." Om detta stämmer så blir man ju lite ledsen! För min del faktiskt en showstopper.

 

 

Har idag en N95:a där jag har pushmail för jobbmailen (Outlook) samt synkning av mina andra mailkonton. Kalender och kontakter synkas också med Outlook fast man kan välja att inte synka privata kontakter med företagets då N95:a är min privata telefon. Företagskontakterna kan så att säga manuellt synka vid behov. Hemma synkar jag telefonen med mina egna Macar. Enligt recensionerna verkar det som om den raderar privata kontakter samt kalendern när man synkar med Exchange! För att kunna göra bådadera måste man ha Apples tjänst MobileMe som kostar en slant varje månad. Någon som vet om detta kan stämma? Kan jag överge N95:an för en Iphone och bibehålla mitt sätt att inte blanda jobb och privata kontakter/kalender fast ändå få pushmail och kalendersynk från Exchange?

 

 

Vad det gäller Iphones övriga tillkortakommanden, dessa kan man leva med. Synd dock med MMS:en. Håller med om att det är bra att fasa ut MMS och använda email istället, men just nu saknar min familj och de flesta av mina vänner internet i sina telefoner vilket betyder att de måste logga in på sin hemdator för att checka om jag skickat en bild till dem. Inte lika direkt som ett MMS! Men man får väl köpa till MMS appen. Se får man väl gå'sta och köpa en digitalkamera igen för att kunna fota kvalitetsbilder, men det är OK!

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...