POPH Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 JAg köpte min Iphone av person som köpt den i USA och installerade den att fungera här i sverige. Använde den alldeles utmärkt i två mån sedan låste den sig och jag gjorde då en omstart i I tunes ( ingen fara tänkte jag eftersom jag hade allt i min dator) men jag sparade inte originalSIM kortet och nu kräver I tunes det för att jag ska kunna starta den Kan ngn hjälpa mig med detta? kanske ngn annan har kvar sitt SIM kort som funkar eller vad ska jag göra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landberg Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Hacka den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xelo Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Precis, du behör jailbreak och låsa upp den så är problemet ur vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Följ den här guiden http://iclarified.com/entry/index.php?enid=849 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Starta om telefonen Håll inne Home-knappen Sätt den i dockan Nu bör iPhone hamna i restore-läge och du ska kunna köra valfritt program för att knäcka den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.