Peter J Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Som rubriken säger. Nanon visar sig inte på skrivbordet. Undrar har jag gjort ngt fel eller vad kan det bero på ? Laddade upp Nanon med en separat laddare för att sedan koppla in det till Minin. Kanske blir till att stänga av allt och sedan slå på igen ? Vad tror ni om det ? Tacksam för svar ! MVH Peter J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Det sätter du på inne i iTunes när du kopplat in den till datorn. Använd som extern enhet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 He He snabbast svaret i stada !! MVH Peter J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 Dum fråga, men jag hittar inte i iTunes det som du har visat i din fina bild. Ännu mer tacksam för svar än tidigare eftersom jag är lösningen på spåret !! MVH Peter J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted July 9, 2008 Author Share Posted July 9, 2008 Har hittat det och det var i kryssat. Hajar noll borde funka ... Ngt annat förslag ? Har kollat i Finder och där är det ifyllt att visa iPod och annat på skrivbordet. Vet faktiskt inte vad det kan vara. Men just nu ser jag att min lilla Nano är helt uppladdad i batteriet så jag tänker ta en liten paus i soffan och lyssna på underverket !! Vi höres !! MVH Peter J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted July 9, 2008 Share Posted July 9, 2008 Men varför vill du se den på skrivbordet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter J Posted July 10, 2008 Author Share Posted July 10, 2008 Bra fråga ! Det är för att jag skall kunna trimma den till att spela lite högre. Det är i vilket fall som helst fixat nu. Sen jag laddade ner nu iTunes så har det funkat helt ok. I alla fulla fall tack för hjälpen !! MVH Peter J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.