Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bästa Ipone-abonnemanget hos telia !


Airmech

Rekommendera Poster

Måste ju utan tvekan var MAX25 med fastpris för 199 SEK då man hamnar på en riktigt bra månadsavgift (248 SEK) och förhoppningsvis kan man använda Iphone som modem till bärbara datorn.

 

5000 SMS ingår oxå, så det e bara att trakassera polarna!

 

49 öre min till samtliga nät är oxå bra ju !

 

 

Sen blir telefonen svindyr (5000 SEK), men slår du ut det braiga abonnemanget på 18 mån så tjänar du nog ändå igen kostnaden, lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte 49öre/min till samtliga nät. Det är gratis till telias nät ;)

tyvärr är öppningsavgiften på 99 öre.

 

men ja, det är det abonnemanget jag ska köra på. Jag ringer nästan aldrig men smsar som fan så det passar mig perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Disp0sable

Jag skulle LÄTT ta max 25. Men ringde till Telia och jag kunde inte byta till det under min bindningstid så om 11 månader blir det Max 25 för mig också! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror Bingo lämpar mej allra bäst, ringer runt 12-15 timmar per månad, smsar 100mess per månad samt vill ha fri surf. kanske lika bra o slå till stort. fri surf plus sms till alla för 99... vad tror ni? hamnar runt 600kr! 199 fri surf, sms 99, 99 för bingos månadsabb. samt runt 400min till som jag måste betala varje månad.. ca 600-650kr.. korrekt räknat av mej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ja, det är det abonnemanget jag ska köra på. Jag ringer nästan aldrig men smsar som fan så det passar mig perfekt.

 

Samma här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...