skogsmulle Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Behövs väl någon typ av adapter eller en helt ny front i bilen? Jag vill kunna plugga in min sköna ipodnano till bilen, slippa cd växlaren där bak, jobbigt att byta skivor. Det e ju helt ute Tack för bra svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Jag antar att du kopplar in cd-växlaren via RCA, då räcker en sådan här, + eventuella RCA-sladdar. Kostar 45 kr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 En radiosändare funkar också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 Jag antar att du kopplar in cd-växlaren via RCA, då räcker en sådan här, + eventuella RCA-sladdar. Kostar 45 kr. nano har USB. men letar efter en sån. Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
geezarn Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 nano har USB. men letar efter en sån. Tack Alix menade nog att det räcker med en sån adapter han länkade till, som du kopplar in i hörlursutgången på nano:n, sedan vidare till bilstereon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Alix menade nog att det räcker med en sån adapter han länkade till, som du kopplar in i hörlursutgången på nano:n, sedan vidare till bilstereon. Precis, tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
skogsmulle Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 Javisst ja! Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.