Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vill ha iPhone den 11 Juli


Airmech

Rekommendera Poster

Disp0sable
Tack, då är det kört för mig. Suger så jävla hårt att Apple måste envisas med en operatör...

Får bli en Sony Ericsson C905

 

Tråkigt för dig, men gött för mig. Då blev det en över. :borstatanderna::detvarintejag:

 

 

 

Men hursomhelst så undrar jag hur man ska veta när dom öppnar den 11? Det borde väl ändå stå på deras hemsida eller ska jag behöva ta mig in till stan bara för att kolla det?? :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 447
  • Created
  • Senaste svar
Tråkigt för dig, men gött för mig. Då blev det en över. :borstatanderna::detvarintejag:

Men hursomhelst så undrar jag hur man ska veta när dom öppnar den 11? Det borde väl ändå stå på deras hemsida eller ska jag behöva ta mig in till stan bara för att kolla det?? :superirriterad:

 

Bara att söka efter din butik

http://www.telia.se/privat/kundservice/kon..._kontakta_butik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hursomhelst så undrar jag hur man ska veta när dom öppnar den 11? Det borde väl ändå stå på deras hemsida eller ska jag behöva ta mig in till stan bara för att kolla det?? :superirriterad:

 

Står det inte på hemsidan så kan man ju ringa butiken i fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, en snabb fråga men vet någon hur mycket det kostar att porta ett nummer från Comviq till Telia och tar det exakt 10 dagar? För att på Telias hemsida stor det 5dagar men här snackas det om 10dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, en snabb fråga men vet någon hur mycket det kostar att porta ett nummer från Comviq till Telia och tar det exakt 10 dagar? För att på Telias hemsida stor det 5dagar men här snackas det om 10dagar.

 

portering ska vara gratis och det kan väl ta lite olika tid.

Tog väl runt 5-7 dagar senast jag porterade. Då från Comviq till Tre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt Telias kundtjänst och en driftchef av flertalet butiker tar det 10 dagar att porta nummret. Det var va han sa och jag tror att det stämmer ganska så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden

Lite drygt att man ska handla på ett köpcenter... köa kan jag göra, men de kommer att kvitta eftersom det är en bit in till butiken. Blir det mycket folk misstänker jag att folk kommer börja springa :armskeptisk: , det är inte riktigt min grej, känner mig lite för gammal för det. (men dock inte för gammal för prylar :whistling: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite drygt att man ska handla på ett köpcenter... köa kan jag göra, men de kommer att kvitta eftersom det är en bit in till butiken. Blir det mycket folk misstänker jag att folk kommer börja springa :armskeptisk: , det är inte riktigt min grej, känner mig lite för gammal för det. (men dock inte för gammal för prylar :whistling: )

jag funderade på samma sak nyss. tänkte dock tvärtom att jag skulle springa eftersom jag är ung och full av energi (åtminstone när man springer mot en iphone). För jag tror det är en väldigt liten del som faktiskt springer. De flesta unga har inte råd med telefonen, och jag tror knappast de "äldre herrarna" med egna företag eller liknande springer. Så ett köpcenter skulle kunna korta ner min kötid innan butiksöppnandet rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden
jag funderade på samma sak nyss. tänkte dock tvärtom att jag skulle springa eftersom jag är ung och full av energi (åtminstone när man springer mot en iphone). För jag tror det är en väldigt liten del som faktiskt springer. De flesta unga har inte råd med telefonen, och jag tror knappast de "äldre herrarna" med egna företag eller liknande springer. Så ett köpcenter skulle kunna korta ner min kötid innan butiksöppnandet rejält.

 

Ja, du kanske har rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teliabutiken här i stan ligger självständigt och på en gågata. Frågan är om det ens blir någon kö här.

Lutar åt att jag köper via hemsidan, fast jag ska ändå in till stan den dagen så kanske lika väl kan kika förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teliabutiken här i stan ligger självständigt och på en gågata. Frågan är om det ens blir någon kö här.

Lutar åt att jag köper via hemsidan, fast jag ska ändå in till stan den dagen så kanske lika väl kan kika förbi.

Vi har 2 butiker, en vid en gågata och den vid det nämnda köpcentret. lutar dock åt gågatan eftersom köpcentret har 2 ingångar mittemot varandra och butiken ligger i stort sett i mitten :/

Har dessutom inget emot att nån timme, och då vet man vilken plats man har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen vill jag nog bara sitta hemma i lugn och ro och beställa på internet. Några dagar för leverans känns ganska lugnt.

Men, nörd som man är, vill man ju gärna ha den vita eftersom den bara finns som 16gigare.

Jag vågar nog dock inte köpa den utan att titta på den i verkligheten då jag är lite tveksam till den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laev: Självklart kan du göra det 11:e Juni! Men räkna inte med att kunna ringa med telefonen innan du får ditt Telia-chip cirkus 5 dagar senare.. :S (Om man inte redan är kund hos telia dvs.. då funkar den självklart direkt)

jag får väl ett tillfälligt nummer så länge väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stenofsweden
Egentligen vill jag nog bara sitta hemma i lugn och ro och beställa på internet. Några dagar för leverans känns ganska lugnt.

Men, nörd som man är, vill man ju gärna ha den vita eftersom den bara finns som 16gigare.

Jag vågar nog dock inte köpa den utan att titta på den i verkligheten då jag är lite tveksam till den.

 

...och jag sticker på 3 veckors semester samma kväll, där av mitt engagemang att få luren den 11.e

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkigt för dig, men gött för mig. Då blev det en över. :borstatanderna::detvarintejag:

 

 

 

Men hursomhelst så undrar jag hur man ska veta när dom öppnar den 11? Det borde väl ändå stå på deras hemsida eller ska jag behöva ta mig in till stan bara för att kolla det?? :superirriterad:

 

Jag skulle också vilja veta det. Eftersom det är lansering över hela världen (nåja) samma dag, så vill man ju veta vilket klockslag.

AT & T, och Apple Store i USA, börjar sin försäljning kl 0800 den 11:e.

Rätt surt att komma till Telia kl 1000 och upptäcka att det är slutsålt. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle också vilja veta det. Eftersom det är lansering över hela världen (nåja) samma dag, så vill man ju veta vilket klockslag.

AT & T, och Apple Store i USA, börjar sin försäljning kl 0800 den 11:e.

Rätt surt att komma till Telia kl 1000 och upptäcka att det är slutsålt. :superirriterad:

 

Kolla öppettiderna för din butik på telia.se vettja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, så långt kan jag tänka själv, naturligtvis.

Det jag var nyfiken på är om Telia tänkte köra en specialare och öppna tidigt på lanseringsdagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är en liten pessimist när det gäller produktlanseringar så jag kommer att komma tidigt till Telia här i Gävle. Men det känns som om jag kommer att vara den enda som står där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, så långt kan jag tänka själv, naturligtvis.

Det jag var nyfiken på är om Telia tänkte köra en specialare och öppna tidigt på lanseringsdagen.

 

Tror faktiskt inte de kommer öppna tidigare eller så.

Möjligtvis i de stora städerna isf.

Öppna flera timmar innan vanlig öppettid och riskera att det inte blir någon kö kommer ju ses som ett misslyckande, även om den skulle sälja bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är en liten pessimist när det gäller produktlanseringar så jag kommer att komma tidigt till Telia här i Gävle. Men det känns som om jag kommer att vara den enda som står där...

 

Haha jag lär också vara den enda dåren som står utanför tidigt på morgonen. Men vad gör man inte för att få vara först in? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner mig själv så pass att jag vet att du inte blir den enda dåren... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Disp0sable
jag är en liten pessimist när det gäller produktlanseringar så jag kommer att komma tidigt till Telia här i Gävle. Men det känns som om jag kommer att vara den enda som står där...

 

Haha, samma för mig och sambon här i Örebro. Men men, det är det värt så man är garanterad varsin iPhone. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yay jag kommer stå och vänta när Telia butiken öppnar här i Luleå. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, samma för mig och sambon här i Örebro. Men men, det är det värt så man är garanterad varsin iPhone. :borstatanderna:

Kanske får den första kunden en gratis iPhone

 

... inte :stjarnsmall:

 

Haha, men något extra vore passande :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och jag sticker på 3 veckors semester samma kväll, där av mitt engagemang att få luren den 11.e

Jag börjar min semester den 10. Men den börjar med en bilresa på 120mil. Kommer att övernatta i Åsarna natten till den 11:e. Så jag hoppas på att kunna svänga in i Östersund på förmiddagen och köpa mig en vit 16Gb iPhone. Så jag vill verkligen inte att dom ska ta slut direkt.

Någon som kommer köa i Östersund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...