Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhonetråden


mythrider

Rekommendera Poster

Var inne i stan (Göteborg alltså) en vända nu på morgonen. Låg en människa och sov utan för Teliabutiken på Kungportsplatsen klockan 08.30.

post-16839-1215676125.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Jag läste en recension av nån snubbe på NY Times, han påstod att GPS mottagaren var kass o inte ens gick o ha i bilar, han hade inte provat men Apple skulle ha sagt det?? Det kan ju faen inte stämma? Det suger juh isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har iPhone Flight mode?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det framgår inte om man läser ditt inlägg.

Rättelse: det framgår för normalbegåvade. Slå upp "indikation" i närmaste ordbok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rättelse: det framgår för normalbegåvade. Slå upp "indikation" i närmaste ordbok.

 

OMG! Tror inte det var någon som tolkade ditt inlägg som du hade velat i så fall.

Men men..... Du har säkert rätt! :ThumbsUp:

 

 

:chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rättelse: det framgår för normalbegåvade. Slå upp "indikation" i närmaste ordbok.

 

Med orden "hur många telefoner det finns på fredag morgon" har jag svårt att förstå hur man kan tolka det på annat sätt än att du hoppas på att nattkunderna kan ge en fingervisning på just hur många telefoner det kommer finnas på fredag morgon...

och såvidare telia inte berättar detta vid stängningsdags tror jag ju kunderna har väldigt svårt att veta mer än enbart om telefonerna är slut eller inte.

Normalbegåvad som jag är så förstår jag att du inte riktigt menade så som du skrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som de ska sända live inför premiären på telias hemsida. Från 20.00 och framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...