Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Livebevakningen av WWDC - här diskuterar vi!


Jimmy Lee Skrufve

Rekommendera Poster

Och nu kan jag glatt meddela er - keynoten från ikväll finns nu här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 293
  • Created
  • Senaste svar

Jag tycjte faktiskt den var riktigt snygg, den nya iPhonen. Och i reklamfilmen såg den lite extra glänsig ut. :respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Dragonilm.

Ska se den nu till kaffet. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en sketen telefon! :bla:

Var är de RIKTIGA nyheterna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara en sketen telefon! :bla:

Var är de RIKTIGA nyheterna?

 

Håller med :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nybliven far till en 4-veckors pojke som inte vill sova på nätterna, så är man inte så benägen att tumma på de få timmar kvalitativ sömn man får. Men gissa om jag var uppe med tuppen i morse för att ladda ner Keynoten! Äntligen kommer iPhone till Sverige (lagligt alltså... ;)). Goda nyheter.

 

Men i övrigt så är jag grymt besviken på denna Keynote. Var en 3G iPhone verkligen det enda som Apple skulle presentera? Sambon vet ju att jag är Apple-nörd, men hon hade svårt att förstå "whats all the fuss about".

 

Steve pratade också om nya Snow Leopard som skulle diskuteras "efter lunch". Var finns information om den delen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve pratade också om nya Snow Leopard som skulle diskuteras "efter lunch". Var finns information om den delen?

 

 

Det undrar jag med. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Steve sa att den kommer kosta MAX 199 dollar i hela världen, kan man förvänta sig 1233.80 kr i sverige då? Eller är det 1995 kr som gäller här tror ni?

Och hur fan kan Apple gå runt av att sälja den så billigt? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hanekylling

Telia kommer säkert ha ett omänskligt abonnemang och då kommer säkert Apple få lite av pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert många spelsugna.... det fanns ju en hel uppsjö av nya spel att använda

hur pass bra den passar för doktorer och läkare vet jag inte....

vad jag har sett så ligger allt på windows....

 

de anatomiska programmen kanske ändå passar in i bilden

 

sedan var det givetvis roligt att se jäförelsen mellan Edge och 3G

lite av det gamla klassiska att macen dansar cirklar runt PC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men i övrigt så är jag grymt besviken på denna Keynote. Var en 3G iPhone verkligen det enda som Apple skulle presentera?

Du glömmer att det bara va en utvecklar konferens, brukar inte presenteras särskilt mycket hårdvara då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du glömmer att det bara va en utvecklar konferens, brukar inte presenteras särskilt mycket hårdvara då.

det tråkiga är väl att de sprider ut produkt lanseringarna

så att det blir lite även i Januari också.... inte så mycket one more thing alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte säga att jag blev besviken på keynoten, trots att jag snarkade igenom en timme av det hela. Men Snow Leopard var häftigt och iPhone 3G är något jag väntat på, speciellt att den ska komma till Sverige. Jag hoppas också att iom uppdateringen av iTunes, att vi får iTunes Movie Rentals osv även här i lilla Sverige?

 

Dock så måste jag veta hur det ligger till med abonnemangspriserna och dylikt för iPhone innan jag köper den, för att jag ska nämligen flytta utomlands... och då är det inget bra att ha en 3G iPhone för Telia? Fast några månader är jag i Sverige

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Steve sa att den kommer kosta MAX 199 dollar i hela världen, kan man förvänta sig 1233.80 kr i sverige då? Eller är det 1995 kr som gäller här tror ni?

Och hur fan kan Apple gå runt av att sälja den så billigt? =)

 

Varför skulle den kosta 1995? När Steve säger max 199 dollar så lär det bli runt 1300 kr. Inget annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle den kosta 1995? När Steve säger max 199 dollar så lär det bli runt 1300 kr. Inget annat

 

 

moms + valutapåslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bör inte bli så mycket som 1995, i england kommer den kosta £99 inkl VAT, så somsagt, det bör inte kosta mycket mer här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa Steve ingenting om utvecklingen av nästa generations bärbara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tycker att de kunde prata om lite nyheter också..... Så lite besviken är jag även om det är ett STORT plus att Steve hänger med!!!! Samt att de kunde meddela om uppgraderingar för andra produkter, även om OS X och musikdelen var i fokus...

 

Du glömmer att det bara va en utvecklar konferens, brukar inte presenteras särskilt mycket hårdvara då.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...