Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apples hemliga paket!


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten

1854332214.jpg

Macåterförsäljare i Australien fick under torsdagen paket från Apple. De små lådorna ser intetsägande ut, och pryds av en varning att de inte får öppnas före tisdag. Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som något demo-ex för någon produkt de kommer släppa, förmodligen en ny version av iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmy Lee Skrufve

Nog är det något på gång alltid - Apple har skickat ut "hemliga paket" till sina ÅF som inte får öppnas förrän den 10/6. http://macworld.idg.se/2.1038/1.166645

 

Vad ligger i paketet? Är det en ny iPhone? Är det en ny iPod? Är det något helt nytt som vi aldrig skådat tidigare? :-) Vad tror ni? :toodeloo:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men varför vänta till 10/7? ;) Det händer väl i juni?

 

NDA hit och NDA dit Ö P P N A - F O T A - P U B L I C E R A ! ! ! :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men varför vänta till 10/7? ;) Det händer väl i juni?

 

NDA hit och NDA dit Ö P P N A - F O T A - P U B L I C E R A ! ! ! :devil:

 

Fast det står "June" på kuvertet, och inte 10/7 :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp, Macworlds Artikelrobot får nog ta engelskakurser=) Med tanke på datumet, säkert en iPhone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ny sexig MacBook med alu-skal! Weeee!... Hoppas jag, åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som något demo-ex för någon produkt de kommer släppa, förmodligen en ny version av iPhone.

tänkte jag också. hur tjockt är paketet?

om Apple redan är färdiga med iPhone 2.0 och vill få ut de samma dag, eller åtminstone tillhandahålla demoex för försäljare skulle det kunna vara så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimmy Lee Skrufve
Vi tror att du missade denna tråden.

 

https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=73434&hl=

 

:hihihi:

 

Hahaha, ja den där artikelroboten är inte min bästa vän! ;-) Nu är tråderna sammanslagna! WWDC diskuterar vi i WWDC-forumet såklart! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte jag också. hur tjockt är paketet?

om Apple redan är färdiga med iPhone 2.0 och vill få ut de samma dag, eller åtminstone tillhandahålla demoex för försäljare skulle det kunna vara så

 

Det är vad jag också tror. :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste kommentarer hos macrumors inatt där de kommentera bilder som någon tagit från wwdc, och det var någon svart fyrkantig grej bredvid en iphone logga, kanske mac touch? ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stort är paketet och vad väger det? Det ligger ju bredvid ett tangentbord och med tanke på Apples smartare och miljömedvetna förpackningar kan det förhoppningsvis röra sig om en ny Macbook med ny design. Det är i alla fall vad jag önskar, men troligtvis så är det väl iPohone - om något alls och inte bara en skämtlapp utskriven och ditsatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roliga dock är ju att telefonoperatörerna i australien sa att de ska lansera iphone 3G senare i år, varför är detta paket om det är en iphone 3G redan där nu? Kan tänka mig att det är för reklam, men vet inte, håller fingrarna för att det är något nytt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i och för sig, om paketet är tunt kanske det är – *tada* iPhone Air :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Ny iPhone tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny iPhone tror jag.

Tror jag också, kan liksom inte vara ngt annat tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag också, kan liksom inte vara ngt annat tycker jag.

 

Jag skulle bli väldigt fundersam ifall Apple väljer att lansera både en ny iPhone med 3G samt en annan apparat som bygger på Mulitouch...

 

Att Apple ska lansera en ny iPhone är väl ganska uppenbart i och med att det inte finns några iPhone från den första generationen att köpa i de länder där de säljs.

 

 

D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i och för sig, om paketet är tunt kanske det är – *tada* iPhone Air :D

 

Tokfestlig kommentar. Jag började gapskratta. :)

 

Jag tror som du. Det måste vara en IPhone Air! Tunnt skall det va! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tablet-Mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CapnViktor

Tänker jag revolutionera tråden med nytänkande.

Visst, första tanken är förstås "Äh, det är säkert nya iPhone"

 

Men det kan ju likaväl vara så att Apple vill sälja 2.0 till tidigare användare i form av CD-skivor. Kanske skulle uppdateringen vara för stor för att trycka ut på iTunes?

Av paketets storlek att dömma kan det nog innehålla ett par hundra exemplar av OS X iPhone 2.0.

 

Rätta mig om ni tror att jag har fel. ^^

 

 

/ Viktor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

det här är grymt! Det läckte ju faktiskt ut iPhone 3g kort långt innan den kom ut som sen visade sig faktiskt vara äkta. Det jag hoppas på och är säker på det är en frontkamera. Men en fromtkamera som är som en webbcamera är ju fetast. Med iChat över wlan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här är grymt! Det läckte ju faktiskt ut iPhone 3g kort långt innan den kom ut som sen visade sig faktiskt vara äkta. Det jag hoppas på och är säker på det är en frontkamera. Men en fromtkamera som är som en webbcamera är ju fetast. Med iChat över wlan!

 

Kolla på årtalet. ;) Det här var bilder som cirkulerade förra året. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan lyckas man hitta en sån gammal tråd och missa att den är så gammal?

 

Bra jobbat :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...