Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad blir "One more thing"?


lime90

Rekommendera Poster

Ja som bekant brukat ju Steve Jobs avsluta sina keynotes med, "Oh, just One more thing...". Om han nu gör det på WWDC i år, vad tror ni det blir för stor överaskning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gratis mac åt folket! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det ser ut nu, blir det:

"And one more thing.

We hate ye all, bloody customers.

Feck off and suck on an egg."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya mac-mini, dvs "mac nano". Utan optisk läsare (os kommer på usb-minne).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone Nano....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gratis mac åt folket! :totaltgalen:

 

Ropen skalla, Macintosh åt alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror den stora delen kommer att handla om nya iPhone. En mac mini som utöver dator är apple TV airport i ett

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rastarallare

Tror inte att det blir något alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ne, det blev ju ingen i våras... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iChat för Windows

meh, vem bryr sig om windows-användarna, jag vill ha nåt nytt och revolutionerande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iChat för Windows

 

OS X för windows(maskiner)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OS X för windows(maskiner)

Om du med windows menar instabila Intelmaskiner som vem som helst satt ihop (till skillnad från Mac som Apple har koll på allt från ruta ett) är mitt svar , ALDRIG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iTower - en konsument Mac dator som kanske inte har åtta kärnor utan mer troligt två eller fyra stycken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steve har nog glömt hur man säger "One more thing", för de har han nog inte sagt de senaste åren vill jag minnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iChat för Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
iTower - en konsument Mac dator som kanske inte har åtta kärnor utan mer troligt två eller fyra stycken!

 

Det där var nog det trevligaste jag hört på länge! ^^

Även om det inte kommer hända, så kan man ju alltid hoppas! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Om du med windows menar instabila Intelmaskiner som vem som helst satt ihop (till skillnad från Mac som Apple har koll på allt från ruta ett) är mitt svar , ALDRIG.

 

Tss... min Intelmaskin är minst lika stabil som en mac och jag har dubbelt så bra koll på vad som finns i den än på vad som finns i en mac.

 

Tänk på att alla macar nuförtiden är intelmaskiner....

 

 

Jag tror inte det blir någon "One moore thing" :) ... eller jo, ny macbook-touch tablet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iPhone shuffle

 

Utan skärm! :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att de förändrar något (pris, färg, utseende, minne) hos alla iPodmodeller. Eventuellt så får iPhone mer minne (16 eller 32 GB), det borde funka som "One more thing".

Blir intressant att se hur länge Apple behåller iPod Classic, att bara trycka i större diskar blir väl fånigt i längden (tänk er 1 TB i en iPod om 3-4 år) och det måste bli svårt att sälja den när iPod Touch närmar sig med lagringskapcitet. Dessutom verkar det svårt att lägga in vettiga Wifi/bluetooth-funktioner i vanliga iPoddar, om nu inte Apple tillåter trådlös synkning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissar att de förändrar något (pris, färg, utseende, minne) hos alla iPodmodeller. Eventuellt så får iPhone mer minne (16 eller 32 GB), det borde funka som "One more thing".

Blir intressant att se hur länge Apple behåller iPod Classic, att bara trycka i större diskar blir väl fånigt i längden (tänk er 1 TB i en iPod om 3-4 år) och det måste bli svårt att sälja den när iPod Touch närmar sig med lagringskapcitet. Dessutom verkar det svårt att lägga in vettiga Wifi/bluetooth-funktioner i vanliga iPoddar, om nu inte Apple tillåter trådlös synkning.

 

Ja när iPod Touch närmar sig i lagringskapacitet kanske iPod Touch tappar sitt existensberättigande men riktigt än kan väl inte 32 GB mäta sig med 160 GB. Fast å andra sidan kanske iPod Touch får den dubbla mängden imorgon så då är det helt klart en uppryckning.

 

Jag har fått en känsla av att det kommer att hända något riktigt stort imorgon. Troligtvis något vi inte kan lista ut vad det är...

 

 

 

Douglas.

 

Edit: la till lite för att förtydliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...