Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad vill vi se på WWDC 2008


Jimmy Lee Skrufve

Rekommendera Poster

Jag tror att de två Golden Gate broarna syftar på att OS X släpps till PC-maskiner :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

Jag hoppas på en uppdaterad macbook med bättre grafikkort så man kan spela lite spel på den, så den verkligen blir en bärbar motsvarighet till imac..

Om de kunde sänka priset på macbooken också, eller om de som tidigare skrevs här introducerar en ny och billigare notebook.

Sen hoppas jag på en liten macbook pro, typ som de gamla 12" powerbooksen.. :P

Om apple kunde anpassa någon av sina maskiner för spel skulle också vara kul, så de kan ta åt sig lite mer av den marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macbook nano, typ EecPC (är det så de heter?)

Uppdaterade iPod nano och classic.

Uppdatering av macmini.

Inga macar med combo enheter, alla med DVD brännare (utom air)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att 's notebook-program är ganska perfekt idag.

Tror inte de kan gå så mycket lägre i pris och en MBP som motsvarar 12" PB finns det nog inte en marknad för...

Den skulle inte kunna ligga lägre i pris än 15" MBP för du konkurerar den med MB 2,4 och i portabel-faktorn så är ju MBA största hotet. En ny design på MB och ev. MBP samt lite förbättrad prestanda är nog mer rimligt.

 

Kanske kan de klämma in 160Gb disken i MBA som standard?

 

tippar på följande:

iPhone 3G (+ iPod Touch)

Mac nano

Uppdaterad TC (750GB/1500GB) + Prissänkning på den mindre: $199

Demo OS X 10.6

 

Nya notebooks på special event om två månader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dannelander

Hoppas på iPhone 3G med vettigt pris och att den är öppnare än den tidigare. Sen hoppas jag också att det finns med något som helt överraskar. Vad det skulle vara vet jag inte, kanske en fullhd-tv med en Mac Nano inbyggd? Vad vet jag :) Önska går ju :)

 

Btw, var kan man se Keynoten sen? Någon som vet? Vill hellre se den än läsa om den :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas mest på mycket nya produkter, vad det är är inte så noga. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

martinfranskara

nu är iaf svenska applestore nere! :) helsike, kommer inte ha några naglar kvar när klockan är 19.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nåt coolt hade varit om de lanserade en spelkonsoll, iGamer eller nåt sånt. Lär ju inte hända ikväll, men kanske nån gång i framtiden?? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nåt coolt hade varit om de lanserade en spelkonsoll, iGamer eller nåt sånt. Lär ju inte hända ikväll, men kanske nån gång i framtiden?? :)

 

Bra idé, men det faktum att Apple verkar ignorera gamers, talar starkt emot det. Fast jag gillar idéen väldigt mycket.

 

Jag vill gärna få mer info angående Snow Leopard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Släpps det bara en "film" när dom presenterar det nya som kommer som dom gjorde med iPhone, jag tänkte mer med Mac och OS och allt annat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...