Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Star Wars-nörd


mountainman
 Share

Rekommendera Poster

 

Avundsjuk. :superirriterad:

 

Jag också. Missade den därför att det var fullt. :superirriterad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag också. Missade den därför att det var fullt. :superirriterad:

Trist. Men, de visar den igen väl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Kul, vad blir det?

Såg The Last Jedi ikväll. Den får 8 av 10 X-Wings.

Den var inte lika dyster som tidningarna hade skrivit om

Så för dig och Axelman blir det nog en fortsättning

Daisy Ridley kommer nog att ta över Carrie Fischers plats

I nästa film

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Den var inte lika dyster som tidningarna hade skrivit om

Så för dig och Axelman blir det nog en fortsättning

Daisy Ridley kommer nog att ta över Carrie Fischers plats

I nästa film

Ja det gör hon nog.

 

Kanske ska Leia ha haft en dotter som hon trodde var död och så är det: http://www.imdb.com/name/nm5611121/?ref_=tt_cl_t4 Jag tycker de är ganska lika. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde bort att nämna att jag såg den för några dagar sedan med väldigt blandade känslor. Den har allt som ett rymdepos ska ha och vad man kan begära?

 

 

Men. Varför i hela världen ska man fortfarande dumma sig med fjantfigurer?! Ingen åskådare i salongen var fem år gammal. Snarare var vi 50+ i stort antal. Sen körs samma vev in absurdum med samma upplägg där rebellerna åker på storstryk, alla toppfigurer har dött antingen i filmen eller i verkligheten. Sammantaget efter alla dessa år känner jag att nu är jag klar med StarWars. Mitt intresse dog med alla dem som dog. Disney får upprepa sig själva in absurdum utan mig. De är mästare på att mjölka ut varenda krona av sina kunder.

...

Fö gillar jag Rey som gör en lysande skådespelarinsats. Adam Driver som gör Kylo Ren tar sig mot slutet och blir trovärdig. Men på minus låg han enda sedan förra filmen. Men Snoke? Var kommer han ifrån och vad gör han i StarWars? Avsnittet där Finn och mekanikerkvinnan letar efter kodknäckaren är ju helt misslyckat. Det tillför inget och kan lätt klassas som västgötaklimax och med fördel klippas bort.

...

Som sagt blandat betyg. Den är både bra och dålig samtidigt och upprepar sig för mycket. På en skala 1-10 säger jag 4. Jo jag vet. Men domen är hård. Efter alla år borde de kunna mycket bättre.

 

 

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde bort att nämna att jag såg den för några dagar sedan med väldigt blandade känslor. Den har allt som ett rymdepos ska ha och vad man kan begära?

 

 

Men. Varför i hela världen ska man fortfarande dumma sig med fjantfigurer?! Ingen åskådare i salongen var fem år gammal. Snarare var vi 50+ i stort antal. Sen körs samma vev in absurdum med samma upplägg där rebellerna åker på storstryk, alla toppfigurer har dött antingen i filmen eller i verkligheten. Sammantaget efter alla dessa år känner jag att nu är jag klar med StarWars. Mitt intresse dog med alla dem som dog. Disney får upprepa sig själva in absurdum utan mig. De är mästare på att mjölka ut varenda krona av sina kunder.

...

Fö gillar jag Rey som gör en lysande skådespelarinsats. Adam Driver som gör Kylo Ren tar sig mot slutet och blir trovärdig. Men på minus låg han enda sedan förra filmen. Men Snoke? Var kommer han ifrån och vad gör han i StarWars? Avsnittet där Finn och mekanikerkvinnan letar efter kodknäckaren är ju helt misslyckat. Det tillför inget och kan lätt klassas som västgötaklimax och med fördel klippas bort.

...

Som sagt blandat betyg. Den är både bra och dålig samtidigt och upprepar sig för mycket. På en skala 1-10 säger jag 4. Jo jag vet. Men domen är hård. Efter alla år borde de kunna mycket bättre.

 

 

Är det du som skrivit "spoilern"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Vem annars?

Ville bara kolla. :) Jag håller med dig i att det är för mycket Disney, det var bitvis för gulligt vilket irriterade mig. Håller även med dig om Adam Driver. Jag tycker dock vissa saker är bättre än väntat, därav betyg 8 av 10 för mig.

 

När det gäller Snoke: http://sv.starwars.wikia.com/wiki/Snoke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ville bara kolla. :) Jag håller med dig i att det är för mycket Disney, det var bitvis för gulligt vilket irriterade mig. Håller även med dig om Adam Driver. Jag tycker dock vissa saker är bättre än väntat, därav betyg 8 av 10 för mig.

 

När det gäller Snoke: http://sv.starwars.wikia.com/wiki/Snoke

 

Snoke är bara inkastad i storyn. Att man krystar fram en förklaring gör det inte bättre.

...

Med tanke på att risken för att Rey och Kylo Ren har samma föräldrar då de hade samma kraft vid kampen om lasersvärdet så anas en upprepning fast i en annan variant. En annan har följt ståryn i 40 år! Det räcker.

Redigerad av Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Snoke är bara inkastad i storyn. Att man krystar fram en förklaring gör det inte bättre.

...

Med tanke på att risken för att Rey och Kylo Ren har samma föräldrar då de hade samma kraft vid kampen om lasersvärdet så anas en upprepning fast i en annan variant. En annan har följt ståryn i 40 år! Det räcker.

Ja, jag tycker inte heller han (Snoke) håller.

 

Jag har också tänkt att det kan vara så att de har samma päron, hoppas inte.

 

Edit: jag har följt det sedan mitten av 80-talet, men du "vinner". ;)

Redigerad av sevensleeper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag tycker inte heller han (Snoke) håller.

 

Jag har också tänkt att det kan vara så att de har samma päron, hoppas inte.

 

Edit: jag har följt det sedan mitten av 80-talet, men du "vinner". ;)

 

Näe... jag vinner inte. Men när jag gick ut ur biografen var jag liksom nöjd. Det räcker. Hinner väl ändra mig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Näe... jag vinner inte. Men när jag gick ut ur biografen var jag liksom nöjd. Det räcker. Hinner väl ändra mig....

Om du var nöjd så var det ju bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du var nöjd så var det ju bra. :)

 

Inte nöjd som efter en god middag. Snarare nöjd för jag fått mer än tillräckligt och inte vill ha mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Inte nöjd som efter en god middag. Snarare nöjd för jag fått mer än tillräckligt och inte vill ha mer.

Ah, du tänker så. Trist att du inte gillade den bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, du tänker så. Trist att du inte gillade den bättre.

 

Jag tycker så med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper

DSXWUB0VwAAzWUe.jpg

 

 

:lol:

Haha! Har sett den, kul ju! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sevensleeper
Slutfighten i The Last Jedi gjord i 16 bitar. Oerhört mycket spoilers.



Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
New York Times har gjort bok om Star Wars.



Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 hours ago, modEric said:

 

Haha! Bra ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...