Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Humorgalan på TV4


Hagman

Rekommendera Poster

Jag tycker att det är konstigt att blanda humor med inslag om behövande barn. Hur mycket humor är det med utsatta barn? Sedan är jag skeptisk till valet av programledare. Inget ont om Kristin Kaspersen men hon är inte direkt humoristisk. Varför inte ta in Carina Berg i stället, gärna i kombination med Björn Gustavsson? Missförstå mig inte nu då jag tycker absolut att man ska hjälpa de som behöver och jag är själv medlem i några organisationer som t.ex. Greenpeace men jag tycker att det förstör det roliga i programmet genom att lägga in de tråkiga inslagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Kan hålla med, ser på det just nu..varför ska det vara "humor" ?

 

Sedan är jag inte så förtjust i sådana här galor, det finns så djäkla mycket pengar här i världen att hämta på annat håll än att samla in dem via sådana här galor.

 

Konfiskera några miljarder från de stora multibolagen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var ju samma sak förra gången som dom hade gala för svältande barn eller någonting liknande. Då var det inslag om Pedro som jobbade 18 timmar om dagen i en saltgruva i Colombia och bodde på en madrass, sen var det komedi och sketcher för att sedan ses en film om Mngwele som var 8 år, HIV-positiv i Ghana och som hade fått sin familj dödad av rebeller. Efter inslaget som lämnade en klump i halsen stor som en fotboll så var det sketcher där vi skulle skratta, lite skön standup och annat skoj.

 

Smaklöst och amatörmässigt. Men å andra sidan så är det ju TV4 som vi pratar om, dom är ju ungefär lika smidiga som ett gäng NSF:are på homosexkongress.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johnalder

tänk att kvällstidningarna alltid lyckas göra rubriker av icke-händelser i TV-program... :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...