Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fixade till forumet lite


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Kan bero på dåliga sömnvanor ..

 

men sur.. nädå... måste man ha en smiley efter allt sarkastiskt man skriver här ?? :geros:

Nej, jag bara undrade, och fattade inte. Det är okej. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Jag gillar inte det gröngula temat i loggan:P hela sidan känns lite argare nu:( Lite giftig.

 

Snällare färger säger jag;) Men jag gillar absolut att det skett en förändring;)

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar inte det gröngula temat i loggan:P hela sidan känns lite argare nu:( Lite giftig.

 

Snällare färger säger jag;) Men jag gillar absolut att det skett en förändring;)

 

Haade!

 

Dito

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nya "loggan" är ursnygg, för min del. Lite Borg, liksom... :D

 

Däremot gillar jag inte att det på vissa ställen (mellanrubriker i forumlistorna) ligger mellangrå text på mellanblå bakgrund. Kontrasten blir väldigt låg, och det blir svårt att läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här kanske :)

 

post-6426-1207937678.jpg

Jag tror du ska köra ett 3x3 medianfilter på bilden, om du kan göra det i photoshop eller vilket redigeringsprogram du nu använder. Det bör ta bort alla vita prickar i bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker nya "loggan" är ursnygg, för min del. Lite Borg, liksom... :D

 

Jaaaa.... ge oss ett fykrkantigt äpple!!!!

:hihihi: :hihihi: :hihihi:

post-363-1207997665_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta mig, men allt detta svarta får forumet att se ut som en länk till Fonus...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I spanarna var del skräp (trash) som var det nya svarta

Apropå skit och färg så är ju isabellafärg (gråaktigt gulvit) ett roligt begrepp. Färgen sägs komma från de vita linnen som en, eller fler, spanska furstinnor (med namnet Isabella) bar. De hade lovat att inte byta förrän några spansktillhöriga städer blev fria från belägring, och det tog sin lilla tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Apropå skit och färg så är ju isabellafärg (gråaktigt gulvit) ett roligt begrepp. Färgen sägs komma från de vita linnen som en, eller fler, spanska furstinnor (med namnet Isabella) bar. De hade lovat att inte byta förrän några spansktillhöriga städer blev fria från belägring, och det tog sin lilla tid...

Hey, hey, hey - nu är vi rejält offtopic!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Närr syrrorna på jobbet ville ha omålat i ett autoklavrum så hade de skrivet att färgen på väggarna skulle vara "Lindblomsgrön" inget mer..

 

Gick till färgaffären med det..inte en fan visste hur lindblomsgrönt såg ut, alla ruska på huvudet..

Köpte ändå en färg som påminde mycket om den här ovan, närmast äpplet.

 

När vi sedan målade skrek fruntimren i högan sky...vad hemsk färg.. :irriteradtjej: :irriteradtjej: :irriteradtjej:

Det ÄR lindblomsgrönt , svarade jag. :lol:

Två månader senare fick vi måla om, med färg de själva införskaffat.

 

skecka mej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
Närr syrrorna på jobbet ville ha omålat i ett autoklavrum så hade de skrivet att färgen på väggarna skulle vara "Lindblomsgrön" inget mer..

 

Gick till färgaffären med det..inte en fan visste hur lindblomsgrönt såg ut, alla ruska på huvudet..

Köpte ändå en färg som påminde mycket om den här ovan, närmast äpplet.

 

När vi sedan målade skrek fruntimren i högan sky...vad hemsk färg.. :irriteradtjej::irriteradtjej::irriteradtjej:

Det ÄR lindblomsgrönt , svarade jag. :lol:

Två månader senare fick vi måla om, med färg de själva införskaffat.

 

skecka mej..

Morr....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:blush: :blush:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:tarskratt:

Tack, Poca ska komma ihåg den när det blir dags för ommålning

- inte en fan visste hur lindblomsgrönt såg ut

 

Red: on topic

Enklare och renare + kallare och mer argt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja,nu har jag suttit med det en stund, jag gillar det inte, det är för hårt, det känns lite (förlåt Andreas) PC!

 

Jag tycker ni ska ta efter trenden som går nu med mycket vitt och snygga starka färger.

 

tex grafisktforum.org den är lite lite väl, men riktigt snygg tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja,nu har jag suttit med det en stund, jag gillar det inte, det är för hårt, det känns lite (förlåt Andreas) PC!

 

Jag tycker ni ska ta efter trenden som går nu med mycket vitt och snygga starka färger.

 

tex grafisktforum.org den är lite lite väl, men riktigt snygg tycker jag!

Mmm, fotograf, och det ska vara snyggt. Inte oväntat. Hmmm...jag tycker att du har helt fel. :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja,nu har jag suttit med det en stund, jag gillar det inte, det är för hårt, det känns lite (förlåt Andreas) PC!

 

Du är ute och cyklar! Det är snyggt. Det ända som måste fixas är den bläiga MS-inspirerade Svara-avdelningen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm, fotograf, och det ska vara snyggt. Inte oväntat. Hmmm...jag tycker att du har helt fel. :armskeptisk:

 

Haha;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...