Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Blaupunkt navigator Lucca 3.3


iSwitch

Rekommendera Poster

Hej.

 

Nu verkar det inte som att det finns en bra forumrubrik att posta detta under så om ni har synpunkter på var det skall postas eller om ni flyttar det till annat ställe på forumet så är det okej.

 

Har vunnit en Blaupunkt Travel Pilot Lucca 3.3. Så långt allt frid och fröjd. Tar hem paketet och vittjar det på innehåll. En DVD medföljer. På den finns tydligen kartorna... Och den verkar bara vara gjord för PC. En massa .exe filer finns det på den i alla fall. Kollar även på Blaupunkts inte allt för smidiga hemsida. Blir inte klok på vilka downloads som är aktuella men inget verkar åndå vara avsett för Mac.

 

Någon som vet något? Någon som känner till ifall Blaupunkt inte är något för oss Mac-användare? Vilka navigatorer är i så fall att satsa på?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Nu verkar det inte som att det finns en bra forumrubrik att posta detta under så om ni har synpunkter på var det skall postas eller om ni flyttar det till annat ställe på forumet så är det okej.

 

Har vunnit en Blaupunkt Travel Pilot Lucca 3.3. Så långt allt frid och fröjd. Tar hem paketet och vittjar det på innehåll. En DVD medföljer. På den finns tydligen kartorna... Och den verkar bara vara gjord för PC. En massa .exe filer finns det på den i alla fall. Kollar även på Blaupunkts inte allt för smidiga hemsida. Blir inte klok på vilka downloads som är aktuella men inget verkar åndå vara avsett för Mac.

 

Någon som vet något? Någon som känner till ifall Blaupunkt inte är något för oss Mac-användare? Vilka navigatorer är i så fall att satsa på?

 

Mvh

 

Bootcamp och Win är för Mac-användare, och det är det enda alternativ du har.

Garmin har infört visst stöd för Mac, men då endast för att uppdatera firmware på enheten, allt annat sker i Win.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör G5a och inte intel och vet inte om jag ens med en Intel Mac hade velat kontaminera min dator med windows...

 

Men har jag förstått det hela rätt att det är så illa att INGEN större tillverkare av navigatorer har stöd för Mac när man skall lägga in kartor etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...