Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iBook på blocket.


grodkungen

Rekommendera Poster

Tittade bla på den här lilla pärlan..)

 

http://www.blocket.se/vi/15658167.htm?ca=11_s

 

Det flästa iBookarna som kommer och går har likvärdiga prestanda men den här hade både 80gb HD ock 1 gb ram,(ovanligt enligt vad jag sätt tidigare) Pris 3k.

 

Fråga: Ska jag ringa han med en gg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att gamla bärbara macar alltid är för dyra. Nya PC-laptopar är ju blygsamt dyrare. Men förutom denna invändning ska jag bara tipsa dig om att du ska ha med originalskivorna för det priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag priset är lite högt, 2000 hade vart ett mer rimligt pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag priset är lite högt, 2000 hade vart ett mer rimligt pris.

 

Det e kul att ni säger så för det är ytterst sällan som det står "rimmliga" priser på datorer från just apple :)

tror det e så att ägarna blir kära i sina datorer :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det e kul att ni säger så för det är ytterst sällan som det står "rimmliga" priser på datorer från just apple :)

tror det e så att ägarna blir kära i sina datorer :P

Jo, så är det nog, men så accepteras priserna också av kärlekskranka köpare... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag priset är lite högt, 2000 hade vart ett mer rimligt pris.

 

Kanske för köparen, men absolut inte för säljaren.

Tycker 3000:- låter som ett smärre fynd.

Köp den och sälj den sen på Tradera och gör dig en hacka!

post-1862-1206468753.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bältesclip

En liten "heads up" bara...

Många iBookar har haft problem med en speciell grafikkrets som gör att skärmen blir svart.

Ett nytt moderkort kostar ca 7000.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Om du ska köpa iBook så är en late 2005 bäst att satsa på. Problemen med moderkorten var i stort sett avhjälpta då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men då måste man nog betala iallafall 5-6k å det får man en begagnad powerbook för :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...