Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ZafyrsTant säger hej!


ZafyrsTant

Rekommendera Poster

Hej och hå.

 

Ja, här är jag då. Är tant till zafyr som hänger här. Heter inte tant privat, utan lystrar till Nadja. Är 26 år och har nyligen och totalt oväntat koverterat från Pc till Mac. Efter år av tjat och skryt från gubbens sida så köpte jag mig en Macbook Air. Det var mitt hittills dyraste impulsköp men den ÄR ju så snygg. Ja, jag la såå många tusenlappar på datorn eftersom den var liten, snygg och förhoppningsvis bättre än min forna Pc. Är pinsamt idiot i ämnet och första veckan med min MacLuft så ville jag bara mangla helvetet. Har dock aklimatiserat mig och börjar mer och mer gilla den lilla rackaren.

 

Till yrket titulerar jag mig Kriminalvårdare. Är också mamma till en snart 5årig tjej. Så, morsa, vårdare, tant och Mac-användare numera. Yey! :galetglad:

 

Och en varning; många ögon kommer rullas när mina korkade frågor poppar upp på nybörjarforumet.... men det bjuder jag på :)

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får jag bli den förste att hälsa dig varmt välkommen hit. :storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Välkommen

 

 

Bara att tjata på, vi har alla varit nybörjare, även jag, hur otroligt det än kan låta :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åter igen välkonmen;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla tre fyra (?). Känner mig himla välkomnad. Fick t.o.m ett pm från zafyren-himself! :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trew presenterar med stolthet; kvällens själgodhet från äppeltuggan;[trummvirvlar] Tada:

 

Bara att tjata på, vi har alla varit nybörjare, även jag, hur otroligt det än kan låta :borstatanderna:

 

;)

 

 

Välkommen, välkommen! ZafyrsTant verkar minsann vara en trevlig prick.

 

 

//Trew

 

 

Edit: Det är ju med stolthet jag presenterar, inte med en stolt get...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Trew presenterar med stolthet; kvällens själgodhet från äppeltuggan;[trummvirvlar] Tada:

;)

Välkommen, välkommen! ZafyrsTant verkar minsann vara en trevlig prick.

//Trew

Edit: Det är ju med stolthet jag presenterar, inte med en stolt get...

 

:respekt:

 

 

hihi, jag kunde inte låta bli :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till forumet. :geros:

 

Kul att du tog tid att morsa på oss.

Fängslande presentation. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trew presenterar med stolthet; kvällens själgodhet från äppeltuggan;[trummvirvlar] Tada:

 

 

 

;)

 

 

Välkommen, välkommen! ZafyrsTant verkar minsann vara en trevlig prick.

 

 

//Trew

 

 

Edit: Det är ju med stolthet jag presenterar, inte med en stolt get...

 

stolta getter är å andra sidan sjukt underskattade.... men I get your point.

 

Och tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trew presenterar med stolthet; kvällens själgodhet från äppeltuggan;[trummvirvlar] Tada:

 

 

 

;)

 

 

Välkommen, välkommen! ZafyrsTant verkar minsann vara en trevlig prick.

 

 

//Trew

 

 

Edit: Det är ju med stolthet jag presenterar, inte med en stolt get...

 

stolta getter är å andra sidan sjukt underskattade.... men I get your point.

 

Och tack. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vafan.. ni ser! dubbelpost och jag vet inte hur ta bort ena... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte att ta bort själv.

Jag brukar redigera och sätta in en bild istället när det händer mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte att ta bort själv.

Jag brukar redigera och sätta in en bild istället när det händer mig.

 

smart. jag försökte.. verkligen. Hittade en jättefin bild på min dammsugare. Den går inte av för hackor.. minsann. Men det funkade inte?! Måste detta göras inom tidsramen av typ 7 sekunder eller? :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahejsan och välkommen! :pompoms:

 

Tycker mig ana en härlig humor; du kommer trivas utmärkt här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

smart. jag försökte.. verkligen. Hittade en jättefin bild på min dammsugare. Den går inte av för hackor.. minsann. Men det funkade inte?! Måste detta göras inom tidsramen av typ 7 sekunder eller? :(

 

Glöm inte att vara med i min fototävling;)

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahejsan och välkommen! :pompoms:

 

Tycker mig ana en härlig humor; du kommer trivas utmärkt här!

 

ja vi får väl se... men jo, det bådar gott. :D och tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte att vara med i min fototävling;)

 

Haade!

 

du tänker på fotot på min dammsugare va? Mmm ska tänka på saken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart du ska vara med;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack kära ni...

 

Upptäckte ett kul fenomen alldeles nyligen. Skulle göra något jox på min gamla pc... och det var lika krångligt som första gången jag skulle använda en mac! :chockadskeptisk: hur snabbt vänjer man sig egentligen?! Eller vänjer av sig, snarare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till oss Nadja

 

Hej och hå.

 

Ja, här är jag då. Är tant till zafyr som hänger här. Heter inte tant privat, utan lystrar till Nadja. Är 26 år och har nyligen och totalt oväntat koverterat från Pc till Mac. Efter år av tjat och skryt från gubbens sida så köpte jag mig en Macbook Air. Det var mitt hittills dyraste impulsköp men den ÄR ju så snygg. Ja, jag la såå många tusenlappar på datorn eftersom den var liten, snygg och förhoppningsvis bättre än min forna Pc.

Vad gillar du den då?

 

 

Är pinsamt idiot i ämnet och första veckan med min MacLuft så ville jag bara mangla helvetet. Har dock aklimatiserat mig och börjar mer och mer gilla den lilla rackaren.

 

vad bra.... för det första lät oroväckande

 

Till yrket titulerar jag mig Kriminalvårdare. Är också mamma till en snart 5årig tjej. Så, morsa, vårdare, tant och Mac-användare numera. Yey! :galetglad:

 

Och en varning; många ögon kommer rullas när mina korkade frågor poppar upp på nybörjarforumet.... men det bjuder jag på :)

 

du är så välkommen med dina frågor

 

Ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Hej och hå.

 

Ja, här är jag då. Är tant till zafyr som hänger här. Heter inte tant privat, utan lystrar till Nadja. Är 26 år och har nyligen och totalt oväntat koverterat från Pc till Mac. Efter år av tjat och skryt från gubbens sida så köpte jag mig en Macbook Air. Det var mitt hittills dyraste impulsköp men den ÄR ju så snygg. Ja, jag la såå många tusenlappar på datorn eftersom den var liten, snygg och förhoppningsvis bättre än min forna Pc. Är pinsamt idiot i ämnet och första veckan med min MacLuft så ville jag bara mangla helvetet. Har dock aklimatiserat mig och börjar mer och mer gilla den lilla rackaren.

 

Till yrket titulerar jag mig Kriminalvårdare. Är också mamma till en snart 5årig tjej. Så, morsa, vårdare, tant och Mac-användare numera. Yey! :galetglad:

 

Och en varning; många ögon kommer rullas när mina korkade frågor poppar upp på nybörjarforumet.... men det bjuder jag på :)

 

Ciao!

Välkommen! Glöm inte att titta in i papperskorgen bara :borstatanderna:

 

Välkommen till forumet tant :)

Glömde du inte nåt nu :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...