Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

PC-världen hyllar Safari till Windows


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Det förstår jag då de är riktigt bra i båda versionerna. Jag kör nästan bara med Safari oavsett vilken plattform jag sitter vid. Tycker att både Räven och IE är segare att använda men det kan även bero på att man är så van vid Safari nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Gillar inte Safari i Windows, likdant med iTunes...inte alls samma känsla som under OS Tio.

 

Firefox tycker jag bäst om i Windows, sedan kommer Opera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att Safari inte gillar Joomla som min hemsida drivs med. Firefox funkar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att Safari inte gillar Joomla som min hemsida drivs med. Firefox funkar.....
min fungerar med safari.

Det är troligen din template som inte tycker om safari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att Safari inte gillar Joomla som min hemsida drivs med. Firefox funkar.....

Eftersom Safari är den som stödjer standarder bäst av alla så kan det knappast vara den som det är fel på, eller hur?! Jag själv håller stenhårt på att koda mina sidor så att de följer de jure standarder till 100%, så som de är beskrivna hos W3C. Det är en del av att vara en god världsmedborgare (i internet) att göra det så enkelt och bekvämt för besökare som möjligt och inte tvinga på dem MINA idéer om vad som är en bra webläsare.

 

Om en tjänst ute på nätet med templates för hemsidesnickeri som inte följer standarder bra nog så skulle jag gå någon annanstans helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

peranders

Jag kollade på din sida och den har en mall som inte följer W3C. Det kan vara ett av det som gör att det inte fungerar som det ska.

Personligen använder jag en "mall" från rockettheme på min joomla-sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som inte funkar är WYSIWYG editorn, ganska viktigt. Jag har valt en mall som är resurssnål och någorlunda "ren"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som inte funkar är WYSIWYG editorn, ganska viktigt. Jag har valt en mall som är resurssnål och någorlunda "ren"
Testat med JCE ?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...