DruttenSE Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Hej Jag har en liten fundering och undran när det gäller Itunes, varför kan jag inte ta vissa mp3 filer? Jag kan förgranska dom i finder med quick look men det går inte att få in dom till Itunes så att man kan använda dom i Ipoden. Någon som har en ide vad det kan vara för något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douglas Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Du kan alltså inte importera filerna från till exempel en mapp in till iTunes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DruttenSE Posted March 23, 2008 Author Share Posted March 23, 2008 Hej Nej, jag går till Arkiv>impotera till biblotek. Sedan väljer den mappen som jag har musiken i och sedan händer ingeting. Har del som jag skulle vilja lyssna i Ipoden men de går inte nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke_96 Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Är du säker på att det är mp3. Du ser det klart och tydligt i finder vilket format det är. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radiozo Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Skulle inte förvåna mig om det är ngn skojare som bara döpt om en wma till mp3. Kolla så det verkligen är mp3'or du försöker importera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Kolla så du har rättigheter att läsa filerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.