Daniela Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Det här tycker i alla fall jag är fantastiskt roligt. Att man måste stänga av eventuella antivirusprogram när man installerar Office. Det säger ju allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adzer Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Hehe ja. Juste dock av antivirus tillverkarna att skydda deras användare från dåliga program ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagman Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Hahaha... Microsoft är roliga. De har verkligen självironi. Synd bara att programmen inte är så bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_fine Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Det här tycker i alla fall jag är fantastiskt roligt. Att man måste stänga av eventuella antivirusprogram när man installerar Office. Det säger ju allt. jaså, gör det? är bara en sak som gör att de vill minska ev. problem som kan uppstå pga att andra program är aktiva. Det största problemet oavsätt OS sitter alltid framför datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A_bite_of_the_apple Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 jaså, gör det? är bara en sak som gör att de vill minska ev. problem som kan uppstå pga att andra program är aktiva. Det största problemet oavsätt OS sitter alltid framför datorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniela Posted March 23, 2008 Author Share Posted March 23, 2008 Hehe, nu ska ni ju inte ta det här på fullaste allvar, det var bara min första tanke. Fast å andra sidan är jag rätt lättroad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semmelman Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Roligt var det ju, har inte tänkt på det på det sättet förut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan1jel Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 hehe så sant så jag som är föredetta Microsoft användare tycker att osx är grymt mycket bättre på alla sätt.. kul förut när man fick virus vad man en gjorde, ex msn (?!) tycker iChat e grymt mycket bättre daniela du borde sitta där å undehålla oss efter som du är lättroad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.