Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Beviset på att hela Microsoft är ett virus.


Daniela

Rekommendera Poster

Det här tycker i alla fall jag är fantastiskt roligt. :hihihi: Att man måste stänga av eventuella antivirusprogram när man installerar Office. Det säger ju allt. :hihihi:

 

post-6928-1206273755_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ja. Juste dock av antivirus tillverkarna att skydda deras användare från dåliga program ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha... Microsoft är roliga. De har verkligen självironi. Synd bara att programmen inte är så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här tycker i alla fall jag är fantastiskt roligt. :hihihi: Att man måste stänga av eventuella antivirusprogram när man installerar Office. Det säger ju allt. :hihihi:

 

post-6928-1206273755_thumb.png

jaså, gör det? är bara en sak som gör att de vill minska ev. problem som kan uppstå pga att andra program är aktiva.

 

Det största problemet oavsätt OS sitter alltid framför datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
jaså, gör det? är bara en sak som gör att de vill minska ev. problem som kan uppstå pga att andra program är aktiva.

 

Det största problemet oavsätt OS sitter alltid framför datorn.

 

:respekt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, nu ska ni ju inte ta det här på fullaste allvar, det var bara min första tanke. Fast å andra sidan är jag rätt lättroad! :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe så sant så :)

 

jag som är föredetta Microsoft användare tycker att osx är grymt mycket bättre på alla sätt.. kul förut när man fick virus vad man en gjorde, ex msn (?!) tycker iChat e grymt mycket bättre ;)

 

daniela du borde sitta där å undehålla oss efter som du är lättroad :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...