mikamar Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Inte för att det är värt en nyhet (då hade jag skrivit en själv), men visst är det lite kul att Aftonbladet använder en iPhone för att symbolisera TV i mobilen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2082885.ab Link to comment Share on other sites More sharing options...
alle112 Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Men den har ju en rätt så stor skärm så varför inte liksom sen är den snyggare än alla andra mobiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 "Teknikneutralt" :haha: Link to comment Share on other sites More sharing options...
falafeln Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Radiotjäsnt? Aftonbladets "journalister" kan inte ens stava Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikamar Posted March 23, 2008 Author Share Posted March 23, 2008 Radiotjäsnt? Aftonbladets "journalister" kan inte ens stava Alla kan väl råka trycka fel på tangenterna emellanåt... Det sorgliga är att korrekturläsare inte existerar i tidningsvärlden och att redigerarna inte har tid att fixa sådant här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_fine Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Alla kan väl råka trycka fel på tangenterna emellanåt... Det sorgliga är att korrekturläsare inte existerar i tidningsvärlden och att redigerarna inte har tid att fixa sådant här. Vilket ställer höga krav på alla journalister. Skriv / lämna saken i 10 min / läs igen och skicka iväg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_fine Posted March 23, 2008 Share Posted March 23, 2008 Inte för att det är värt en nyhet (då hade jag skrivit en själv), men visst är det lite kul att Aftonbladet använder en iPhone för att symbolisera TV i mobilen: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2082885.ab Jo, för den har väl inte ens tv-mottagare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.