Henrik_C Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Hejsan. Blev det inget nytt ifrån Apple idag? Sket dom i det för att som uppgraderade AirPort Express igår? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Safari kom ju...USA har ju nyss vaknat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik_C Posted March 18, 2008 Author Share Posted March 18, 2008 Men inget roligare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IamI Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Precis vad jag väntar på och har väntat på de senaste veckorna.... jag vill ha en uppdaterad iMac 24", då slår jag till direkt.... kom igen nu Apple!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSeal Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Jag tror det som kom igår var tänkt att komma idag, men Schweiz var ju lite heta på gröten, så då var det väl lika bra att släppa över hela världen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlisle_united Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Nu uppgraderar ju inte Apple sitt sortiment varje vecka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Nu uppgraderar ju inte Apple sitt sortiment varje vecka... VA! gör dom inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.