Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iPhone headset

Viktory

Recommended Posts

Jag älskar min iPhone, haft den i några dagar och blir fortfarande lika glad när alarmet ringer varje morgon. Den e så jävla fin!

Men lurarna som kom med telefonen är inga höjdare....

Är det någon som köpt ett nytt headset?

Jag är ute efter sådana med plastpluggar som man trycker in i örat

så man inte hör något ljud utifrån.

Hade sådana till min w880i, hörde mig själv andas när jag inte spelade musik, så ska det vara.

Har hittat ett par på Apples hemsida, men de blir till å köpa ifrån

eBay. Varken Apple USA eller Machuset i stan vill kränga iPhone tillbehör till Svenskarna.

Skam egentligen, Apple förstör ju för dom själva. Och för oss som verkligen vill handla av dom.

Dessa är jag intresserad av:

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...;nplm=TP637LL/A

dom här är också schyssta:

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...;nplm=TQ019LL/A

Jag älskar min iPhone, haft den i några dagar och blir fortfarande lika glad när alarmet ringer varje morgon. Den e så jävla fin!

Men lurarna som kom med telefonen är inga höjdare....

Är det någon som köpt ett nytt headset?

Jag är ute efter sådana med plastpluggar som man trycker in i örat

så man inte hör något ljud utifrån.

Hade sådana till min w880i, hörde mig själv andas när jag inte spelade musik, så ska det vara.

Har hittat ett par på Apples hemsida, men de blir till å köpa ifrån

eBay. Varken Apple USA eller Machuset i stan vill kränga iPhone tillbehör till Svenskarna.

Skam egentligen, Apple förstör ju för dom själva. Och för oss som verkligen vill handla av dom.

Dessa är jag intresserad av:

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...;nplm=TP637LL/A

dom här är också schyssta:

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebO...;nplm=TQ019LL/A

Jag har ett par V-Moda, och jag ar supernojd. Har också ett par Bose In-Ear som ar bekvamare och med en aning battre ljud, men dom har ingen mikrofon, så dom kan bara anvandas till att lyssna på musik, inte att ringa med.

Du har ratt, iPhone ar bast!!!

Jag använder vanliga Shure e2c. Fick skära bort lite plast för de skulle gå ner i hålet dock :)

Tack för alla svar!

Poängen är ju att dom ska funka till musik men också med en mic som man kan prata i.

kholmen:

har du nån www till butiken?

Tack =)

Aha. Jag använder knappt min iphone som telefon så jag har inte det behovet :)

Ringer bara pizzerian då och då :D

Aha. Jag använder knappt min iphone som telefon så jag har inte det behovet :)

Ringer bara pizzerian då och då :D

går du runt med en iPhone OCH en vanlig mobil?

Nej. Jag ringer väldigt sällan så jag behöver inget headset. Jag var kanske lite otydlig.

Lurarna på Apple sidan har ju inte fått några bra rekommendationer. Lite synd för att de är riktigt snygga.

beställde själv ett par lurar från ultimatebuds, de är underbara. de tar sladden från apples egna headset och sätter på nya bättre lurar (från andra märken). på så sätt får man apples snygga och grymt smidiga mic. jag beställde dem dock när jag var i usa så jag vet inte om de skickar hit...

http://www.ultimatebuds.com/store/home.php

• 4 months later...

Vad har ni för erfarenheter av ultimatebuds lurar? Tycker det är värt väldigt mycket med bra ljud om man dessutom kan få till lite vettig ljudisolering på köpet är det ju kalas.

Jag har sålt min iphone och ska köpa en 3g snart när det lugnat sig lite. Jag körde med shure adepter och shures se530 lurar. tror inte det finns bättre i hela världen. lurarna kostar mer än telefonen men det är dom värda. kanon!

Jag har sålt min iphone och ska köpa en 3g snart när det lugnat sig lite. Jag körde med shure adepter och shures se530 lurar. tror inte det finns bättre i hela världen. lurarna kostar mer än telefonen men det är dom värda. kanon!

Finns det mic till den?

Nej men i adaptera jag köpte till

Okej, då går den bort av två anledningar, för klumpigt med adapter och för dyrt. :)

Okej, då går den bort av två anledningar, för klumpigt med adapter och för dyrt. :)

Tänk på att det kan bli billigare, du slipper köpa lurar till andra saker. och nej det är inte klumpigt alls

Tänk på att det kan bli billigare, du slipper köpa lurar till andra saker. och nej det är inte klumpigt alls

Känns bara som att det blir så lång sladd.

Känns bara som att det blir så lång sladd.

Nej nej sladden är delbar och man får med olika längder för att just slippa det problemet.

Har precis hämtat ut ett par v-moda duo, wow, fattar inte att jag stått ut med original headsetet i 9 månader, vilken tur att kontakten gick av :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...