Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Installera boot camp...!? help...?!

Dan1jel

Recommended Posts

jag håller på med att installera windows just nu..

men jag har en fråga.. ska jag installera drivrutiner osv ifrån Leopard skivan..

isåfall disc 1 eller ifrån disc 2?

samt att ska ja installera nyare graffe drivrurtiner efter, eller ska jag bara installera nyare graffe drivrutiner?...

någon som vet steg för steg när man väl kommit in i windows?

hjälp snarast skulle vara bra :(

när jag provade betan så skulle man själv bränna ut drivrutiner. Via boot camp i osx.

kolla det

när jag provade betan så skulle man själv bränna ut drivrutiner. Via boot camp i osx.

kolla det

de står att man ska bränna ifrån leopard skivan.. men vet inte vilken skiva man ska använda (formaterar windows fortfarande)

men de finns ju nyare drivrutiner för Radeon (jag tror man ska installera dem efter) men ska man bara installera dem eller måste man använda leopard skivans drivrutiner och sen Radeons drivrutiner eller finns det någon sida där man kan få tag på senaste drivisarna till windows..

svårt att förklara men hoppas att du / ni förstår

krilu_kelin

Inga skivor bränns längre, det förfarandet var under tiden bootcamp var beta. När windows är färdiginstallerat stoppar du i din lepoard skiva, om det är rätt skiva du stoppar i så får du frågan om du vill installera, dvs det är bara på den ena som det finns en .exe fil. Om du inte vet vilken det är så är det väll bara testa, du har ju bara två skivor!!!!!!!

/ Lycka till o fastna inte i microsoft för länge ;)

Inga skivor bränns längre, det förfarandet var under tiden bootcamp var beta. När windows är färdiginstallerat stoppar du i din lepoard skiva, om det är rätt skiva du stoppar i så får du frågan om du vill installera, dvs det är bara på den ena som det finns en .exe fil. Om du inte vet vilken det är så är det väll bara testa, du har ju bara två skivor!!!!!!!

/ Lycka till o fastna inte i microsoft för länge ;)

hehe okej ;) har haft windows tills nu i torsdags då ja köpte en mac.. testat en innan de var då jag föll för den underbara kvinnan (skämt å sido)

men ska jag installera nya ATI drivrutinerna efter jag använt leopard skivan eller före?

tack för snabba svar :)

Jag har installerat Boot camp på min macbook och det enda som behövdes efter windows installationen var att mata in en av skivorna (minns inte vilken), som innehöll en .exe-fil. Den filen hade alla drivrutiner som windows behövde (ljud, isight, grafikkort, styrplattan osv). Aldrig i mitt liv har det varit så enkelt att installera drivrutiner i windows som med en mac. : )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...