Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Efter restore får jag inte tillbaka mina aps från iTunes MS

Millow

Recommended Posts

Jag gjorde en restore på min ipod Touch och då försvann mina apps och allt annat som kom med uppdateringen man köpte från itunes. Hur fan får man tillbaka dom, man lär väl inte behöva köpa dom igen.

Har försökt göra som när man köpte dom första gången men inget verkar fungera

exakt samma sak hände mig och jag var korkad och kastade filen jag hade köpt för jag trodde man skulle skunna köpa appsen igen men nej det kunde man inte. någon som vet vad jag ska göra?

på min skärm just nu ser det ut så här:

post-29996-1204569214.jpg

hur ser din ut?

Min såg ut sådär men jag gjorde en full restore och använde ingen backup och få blev den normal iaf... dock vill jag ju ha webclips och mina apps in på touchen igen

Ok efter kontakt med apple har jag fått tillbaka min apps...

Har samma problem...

Kontaktade du Apple via supportsidorna? Adress?

En liten info som jag ska testa efter jobbet då jag kommer hem....

Hittade det på apples egna forum..

Reading through your message again, it seems you have some hope...

The following instructions are being reposted (again)

"The iPod touch January Software Upgrade can only be synced to iPod touch from the primary iTunes library. If the user is manually managing music and video on iPod, this is the computer where they first set up the iPod or first set it up after restoring the iPod. The "iPod touch App Pack 4A93.ipa" file can be copied from the computer where you purchased it to your primary iTunes library computer, and sync the iPod from there.

The file is located here:

Mac OS X:

~/Library/iTunes/Mobile Applications

Windows XP

C:\Documents and Settingsuser name\Application Data\Apple Computer\iTunes\Mobile Applications\

Windows Vista:

C:\Users\user name\AppData\Roaming Apple Computer\iTunes\Mobile Applications\

Note: These locations are hidden by default in Windows. You can these locations by choosing "Show hidden files and folder" in the View tab of the Folder Options Control Panel.

Once you have copied the "iPod touch App Pack 4A93.ipa" file to the computer with your home library, make a new folder named Mobile Applications in the correct location, and place the "iPod touch App Pack 4A93.ipa" file there. Open iTunes and sync your iPod touch."

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...