Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Följa försändelsen

martin-mac

Recommended Posts

Hej på er!

Beställde en Macbook i tisdags och börjar bli tokigt nyfiken på var den är, men hur får jag fram tracking nummret?

På apple store's orderstatus står det endast skickad den 29/2 och beräknad leverans den 10/3. Där är även ett referensnummer som börjar med 'Tracking #: 271298...' - Detta nummer fungerar dock inte på TNT's site. I övrigt är det endast ordernummret (W852...)

Måste jag ringa apple store för att få fram rätt nummer? Finns det kanske gömt någon annanstans?

Mvh,

Martin

Tyvärr funkade det inte där heller. Dessutom står det: " Shipped on: Feb 29, 2008 via TNT International Express"..

Inga andra tips? Blir att ringa apple store imorgon annars.

/Martin

hade också problem med detta när min kom. såg också bara när den skickades, och när den bör vara framme. men dom är ganska bra på att pricka in sina datum, så den borde komma tidigare, eller på det nämnda datumet. så oroa dig inte=)

Det fanns en länk att klicka på i mejlet från Apple när jag beställde en Mac till jobbet för några veckor sedan. Det stod "Spåra din beställning" och den kan man klicka på.

Har pratat med supporten och tydligen kan transporten följas först efter den nått Holland.. och dit kom den för 40 minuter sedan enligt TNT.se !

Tjoho. Tack för era tips!

/Martin

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...