Jump to content
Just nu i M3-nätverket

AirPort Extreme-basstation

TalvingKing

Recommended Posts

TalvingKing

Det går inte att ta emot hårddisk eller skrivare från basstationen varför? det ska va AirPort Extreme-basstationen är den perfekta trådlösa anslutningspunkten för hemmet, skolan eller småföretaget. Blixtsnabb - den levererar upp till fem gånger prestanda och upp till dubbla räckvidden jämfört med 802.11g-routrar.1 Och du kan använda den med både Mac och PC. men inget av de som jag upplever! : :byrakrat::ThumbsDown: utskallning: :utskallning::superirriterad:

vad är det för fel nu då?? Hårddisken är ny köpt Western Digital (WD, svart) 2,5 som är på 320GB, och funkar båda för Mac och PC :totaltgalen:

Något lösning?? :chockadskeptisk:

OBS: självklart jag har den senaste uppdateringen! :yeahbaby:

Sorry kan inte hjälpa dig i nuläget, jag väntar på min som kommer på Tisdag. Få se om jag drabbas utav samma besvär.

Men det borde väl framgå i manualen???

TalvingKing
Sorry kan inte hjälpa dig i nuläget, jag väntar på min som kommer på Tisdag. Få se om jag drabbas utav samma besvär.

Men det borde väl framgå i manualen???

Har läst om det men det är inget som står där :laserbok:

tror du att de ska skriva om sånt :armskeptisk:

det löser inte sig genom att prata med dom!

det ska gå att se på film eller lyssna trådlöst med etc etc etc.... men det inget som funkar av det just nu...

Har du installerat programvaran som följde med?

Spelar det kanske någon roll hur disken är formaterad?

TalvingKing
Spelar det kanske någon roll hur disken är formaterad?

Det gör det ganska? men problem är att jag har vis program som tillhör min win vista, som jag vet ej vad jag ska göra av, men visst har jag tänkt på det oxå.... ska gå ner imorgon och köper en till till mac bara!!! :spam:

FÖR JÄVLIGT TYCKER JAG.. säger dom att det ska funka för PC-MAC så ska det gör, de borde skaffa sig en test avdelning så man kan testa dom med olika komponenter och inte bar mjukvaran!! :detvarintejag:

OBS: coolt jag jobbar som mjukvarutestning :galetglad:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...