Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Trött på Facebook

the_fine

Recommended Posts

Carlisle_united

Varför?

Bara för att nått inte passar dig så behöver väl inte andra lida för det?

Jag tycker också att det har blivit rätt dött nu. Det är för överarbetat med alla små spel o quizes som alla skickar till en hela tiden. Blir bara en stor röra av allt tycker jag.

Jag var ytterst skeptisk till att börja med, men nu när jag är där har jag fått tag på ett par personer som jag tappat kontakten med på andra sätt, och jag har också hittat den person som inspirerade mig att flytta till just Irland för sju år sen! Det var definitivt värt det!

Jag har inte gått in i hela snöbollsgrejen eller vampyrer och allt vad det är. Bara gjort några quizzar och liknande.

Jo några sådana små grejer kan vara kul men det har liksom gått till överdrift. Man får meddelande från folk varje dag om nya utmaningar med nya quizes och små spel. Bara fruktansvärt jobbigt.

A_bite_of_the_apple
Jo några sådana små grejer kan vara kul men det har liksom gått till överdrift. Man får meddelande från folk varje dag om nya utmaningar med nya quizes och små spel. Bara fruktansvärt jobbigt.

Håller med. Använder idag Facan rätt sparsamt och då bara för att kolla på vänners bilder. Jobbiga quiz och töntiga applikationer har jag aldrig brytt mig om

Nu har jag iofs bara sju kontakter (varav tre är personer jag bara känner via nätet, och det är tveksamt om jag skulle säga att jag känner en av de tre), så det blir inte så mycket aktivitet hos mig. Jag har bara lagt till tre av de sju, dessutom. De andra har lagt till mig när jag skickade meddelande till dem.

Det är bara att blockera den applikationen så får man aldrig mer en förfrågan :)

Kommer det en request hos mig så blockerar jag den och slipper framtida förfrågningar.

HÅller med. Dessutom skapar folk grupper på grupper utan att ha någon egentlig syfte med det.

Man kan ju undra vad som är syftet med gruppen MacWorld?

Hata Windows och Microsoft?

Nåja, som tur är har jag aldrig och kommer aldrig att vara medlem på Facebook. Anser det som alldeles för socialt (social kan man ju inte vara). Liksom, Macworld är det mest sociala som godtas hos mig.

Jag sa upp mitt konto för ett tag sedan, jobbigare sida får man leta efter. Känns som en popup-annons från 98.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...