Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Varför komprimeras alla trådar?

Jägermeister

Recommended Posts

Jägermeister

Trådarna komprimeras här på MacWorld. Detta upptäckte jag nyligen. Har inte varit så förut. Var inte så innan 10.5.2. Endast ett fåtal av inläggen visas. Resten är dolda i form av text längst ner i tråden. Ej heller när man klickar på texten får man upp samtliga inlägg. Hur fixar man så att alla inlägg visas automatiskt? Man kan ju inte läsa trådarna som det är nu i komprimerat läge. (se bild)

Tack för er hjälp!

post-25280-1204456542.png

det ändrar du lätt med Verktyg > standard vy

Jägermeister
det ändrar du lätt med Verktyg > standard vy

Jag hittar det inte. Kikade under Kontrollpanelen > Verktyg. Hittade inget som hjälpte mig. Vänligen länka, alt. beskriv var jag hittar det. Tack på förhand.

Du behöver kanske glasögon.. ;

post-113-1204458150.jpg

Till höger ser du att det finns en blå ruta där det står "Verktyg". Kan du ser den hos dig? Under den menyn kan du ändra tillbaka till standardvy. :)

post-113-1204458150.jpg

Nåhååå, Poca, nu ska vi inte vara såna. Jag kanske behöver ett par glasögon till då, jag också, eftersom det faktiskt tog en stund innan jag fick syn på det själv, trots att jag letade...

Men eftersom det inte alls har att göra med operativsystemet, så kanske man ska flytta tråden? ;)

//Trew

Jägermeister

post-113-1204458150.jpg

Jag har inte ändrat själv, vet inte varför det har ändrats sig av sig självt.

En annan har ju inte spenderat lika många timmar på MWs forum, vågar inte ens tänka på hur mycket tid du har över för annat när du har skrapat ihop snudd på 40 000 inlägg.

Tack för hjälpen.

Glömde smileysen..i mitt inlägg ovan..så det vart lite dumt...

Händer mig också att det bara ändrar sig själv, och jag har ingen bra förklaring till varför det gör så.

Tror det hänt 3-4 ggr för mig.

Till höger ser du att det finns en blå ruta där det står "Verktyg". Kan du ser den hos dig? Under den menyn kan du ändra tillbaka till standardvy. :)

Tycker du plockar bort bilden Daniela och det bums :)

Tack för påpekandet, en miss från min sida och jag ber om ursäkt. Skyller på hormoner och sånt. ;)

Tack för påpekandet, en miss från min sida och jag ber om ursäkt. Skyller på hormoner och sånt. ;)

Hormoner är alltid bra att skylla på ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...