Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Airport express

nausicaa

Recommended Posts

Airport express har varit slut i alla affärer i hela stockholm i flera veckor nu. På macoteket sa de att apple antagligen håller med en uppdatering. Är det nån som hört vad som är på gång?

Det är möjligt, Applestore har lång lev.tid

post-113-1204388664_thumb.jpg

Undrar också lite om Express, är ju slut på det flesta ställen. Får kika med MacSupport här i Lund å se om dom har den inne, men kan ju faktiskt vänta på en uppföljare som kanske har lite bättre hastighet på det trådlösa.

Är det någon som vågar sig på en gissning angående en uppdatering på Express? Såg ju liknande ut för Extreme för ett tag sedan...

• 2 weeks later...

Om man beställer en Airport Express nu, och de uppdaterar den imorgon, kommer man att få den uppdaterade versionen då? (lev. tid 1-2 v)

Nu är det "bara" 1 veckas lev tid på applestore. undrar om det har skett någon smyguppdatering

eller om de låg efter med tillverkningen?

Nu är det "bara" 1 veckas lev tid på applestore. undrar om det har skett någon smyguppdatering

eller om de låg efter med tillverkningen?

Var i varenda Apple-butik i Malmö igår. De var slut ÖVERALLT!

Det är jäkligt konstigt för Apple har inte gått ut med något heller.

Är i stort behov av en Express just nu. Mår illa! :stjarnsmall:

borde uppdateras till stöd för N tycker man, alternativt att de gör en ny airport som är som en express + extreme och alltså kan ha både ljud över nätverket samt dela hårddiskar...så skippar de att ha två varianter

Varför kan man inte stoppa in airtunes i airport extreme och time capsule, känns så onödigt att ha två enheter bara för att få båda funktionerna.

exakt min åsikt, känns som apple borde ta bort expressen framöver, sätta airtunes i extremen

Rätt jobbigt om man ska ha en extreme/time capsule på alla ställen där man vill ha högtalare inkopplade.

När dyker nya Airport Express upp i Svenska Apple Store?

Har väntat med att köpa en ett tag nu, skulle vara skönt om den fanns inne snart.

Du får väl ringa o fråga

Fick min nya idag... men jag får inte den att fungera ihop med mina andra...

*testa testa*

Jag var tvungen att köra installationsCDn... så nu funkar det, fast den nya blinkar gult, istället för ett fast grönt sken.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...