Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Snälla, sök INNAN du postar ny tråd!

bulbin

Recommended Posts

Försök söka i forumet efter det du undrar INNAN du postar en ny tråd. De senaste dagarna har EXAKT samma frågor ställts om och om igen helt i onödan, eftersom utförliga svar redan finns i andra trådar. Menar alltså inget illa men detta, utan det är en allmän uppmaning eftersom det börjar bli tröttsamt att svara på eller läsa om samma sak om och om igen.

Mvh,

Albin

Tror inte detta hjälper så mycket. Tittar man sig inte omkring som ser man ju inte den här tråden.

Det vore bra med en klistrad officiell FAQ-tråd. Lär ändå komma en massa frågor, men då kan man iaf alltid länka till samma sida :)

Försök söka i forumet efter det du undrar INNAN du postar en ny tråd. De senaste dagarna har EXAKT samma frågor ställts om och om igen helt i onödan, eftersom utförliga svar redan finns i andra trådar. Menar alltså inget illa men detta, utan det är en allmän uppmaning eftersom det börjar bli tröttsamt att svara på eller läsa om samma sak om och om igen.

Mvh,

Albin

Du menar trådar och inlägg av typen:

"Hjälp, jag skulle bara jailbrejka lite med Ziphone å då tog det så lång tid så jag stoppade det och då ballade det ur å nu stannar den på äpplet å jag får inte i gång den å vad ska jag göra nu å hjälp!!!"

Tja, panik är det första som envist men bestämt motar ut förnuftet ur hjärnan... ;)

Varför ligger den här tråden iPhoneforumet? Snälla, lägg trådarna i rätt forum! ;)

//Trew

Det kanske bara är jag, men den där sök funktionen här på forumet fungerar inte så bra, nästan aldrig har jag hittat nått jag söker svar på genom att söka. Men det funkar bättre att bara leta.

Det kanske bara är jag, men den där sök funktionen här på forumet fungerar inte så bra, nästan aldrig har jag hittat nått jag söker svar på genom att söka. Men det funkar bättre att bara leta.

Håller med dig, riktigt ringrostig

Jag vet inte vad som är fel på mig men jag lyckas nog alltid hitta det jag söker efter.

Varför begränsa sig till forumet, jag tycker inte vi ska starta trådar med frågor som det redan finns svar på någonstans på internet, det är ju bara Googla det...Googles sökmotor inkluderar ju även inlägg här på forumet...

Varför begränsa sig till forumet, jag tycker inte vi ska starta trådar med frågor som det redan finns svar på någonstans på internet, det är ju bara Googla det...Googles sökmotor inkluderar ju även inlägg här på forumet...

Håller med, det är många som startar en tråd som inte hade behövts startas bara man använde Google.

Anar jag en viss ironi?

Till att börja med ligger den här tråden i fel forum. Kan inte en moderator flytta den till "Diskutera forum & webb". Eller var den nu hör hemma.

Till att börja med ligger den här tråden i fel forum. Kan inte en moderator flytta den till "Diskutera forum & webb". Eller var den nu hör hemma.

Eller så klistrar man den i just denna del av forumet, eftersom det är denna del det gäller?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...