Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Importera telefonboken från simkortet?

Karreforest

Recommended Posts

Karreforest

Ligger säkert bortåt 200 kontakter på mitt sim men ingen dyker upp i Iphonens telefonbok. Vad göra?

Ligger säkert bortåt 200 kontakter på mitt sim men ingen dyker upp i Iphonens telefonbok. Vad göra?

Jag antar att du har hackat telefonen? Då ska det finnas något i Installer som heter iSim, som tydligen ska kunna göra just det du frågar efter.

Edit:

Kostar tydligen pengar, ska kolla vidare.

Karreforest
Gott! Kul att kunna hjälpa till! :)

Du verkar vara bra på detta med att hitta program, eller förstå funktionerna. Hur får jag mp3:or, ur Ipod delen, som ringsignal? Sitter och letar på måfå i installer, hittar mycket kul men inget som löser det.

En annan fråga. Finns det något program som fungerar som typ "Utforskaren" till Iphone? Fick för mig att det kunda vara bra.

Tack på förhand!

Du verkar vara bra på detta med att hitta program, eller förstå funktionerna. Hur får jag mp3:or, ur Ipod delen, som ringsignal? Sitter och letar på måfå i installer, hittar mycket kul men inget som löser det.

En annan fråga. Finns det något program som fungerar som typ "Utforskaren" till Iphone? Fick för mig att det kunda vara bra.

Tack på förhand!

Haha, jag hittade en rätt bra sida på ett forum som heter "Kuwait Mac Community" för din fråga om mp3-signaler. När det gäller ett utforskarprogram har jag inte hittat något vettigt (än), men det finns säkerligen någon annan här som vet.

Tryck HÄR för info om signalerna

Karreforest
Haha, jag hittade en rätt bra sida på ett forum som heter "Kuwait Mac Community" för din fråga om mp3-signaler. När det gäller ett utforskarprogram har jag inte hittat något vettigt (än), men det finns säkerligen någon annan här som vet.

Vilken kille! Tack!

Karreforest

Hittade du något om sms signaler också?

Sitter fast i hur jag ska få hotmail att vidarebefodra för att få fungerande mail i Iphonen.

• 2 weeks later...

Jag sitter och försöker kopiera simkortet in i telefonen. Jag gör som instruktionen är på www.iclarified.com men jag får inte till det. Jag har precis fått till min Wi-Fi och det här är det första jag ska försöka ladda ner. Jag får bara att ´"Package download failed: can´t find host" Jag går in i Installer/iClarified därefter finns det 2 "anysim" att välja mellan. Jag valde den som heter anySIM 1.2u

Det ligger rätt adress under sourses.

Vad gör jag för fel? :fundersam:

Jag har Telia, men inget abonnemang för själva telefonen utan kör via mitt nätverk (om det nu har någon betydelse)

Jag sitter och försöker kopiera simkortet in i telefonen. Jag gör som instruktionen är på www.iclarified.com men jag får inte till det. Jag har precis fått till min Wi-Fi och det här är det första jag ska försöka ladda ner. Jag får bara att ´"Package download failed: can´t find host" Jag går in i Installer/iClarified därefter finns det 2 "anysim" att välja mellan. Jag valde den som heter anySIM 1.2u

Det ligger rätt adress under sourses.

Vad gör jag för fel? :fundersam:

Jag har Telia, men inget abonnemang för själva telefonen utan kör via mitt nätverk (om det nu har någon betydelse)

Uppdatera dina sources och försök igen.

Uppdatera dina sources och försök igen.

Du menar Sourses och sedan refresh? Nu har jag gjort det ett par gånger, men får bara Refresh failed. Could not refresh sources.

Starta om telefonen och prova igen. Kolla så ditt wifi funkar ordentligt först.

Starta om telefonen och prova igen. Kolla så ditt wifi funkar ordentligt först.

Nu har jag startat om telefon och tagit bort min router från telefonen och "stoppat" dit den igen. Nu funkar Wi-Fi ordentligt. Det var nog den som jag inte fått till från början. Men det vill fortfarande inte funka. Känner mig totalt vilsen i Iphone-djungeln... :totaltgalen:

Jag går in på Iclarified/Package/SIMport och jag får olika meddelande varje gång. "Main script execution failed!" eller "Firmware 1.0.2 or 1.1.1 required to unlock with anySIM"

Detta svar får jag vad jag än försöker ladda hem.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...