Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iphone eller ej?

myiphone

Recommended Posts

jag har tänkt på att köpa en iphone och har några frågor:

1.har tele2 ett EDGE nätverk eller är det bara telia?

2.om jag uppdaterar till 1.1.4 från 1.1.3 kommer dom svenska menyerna att försvinna?

jag har tänkt på att köpa en iphone och har några frågor:

1.har tele2 ett EDGE nätverk eller är det bara telia?

2.om jag uppdaterar till 1.1.4 från 1.1.3 kommer dom svenska menyerna att försvinna?

Sök och du skall finna.

1. Nej, såvitt jag vet är det bara Telia (och Halebop då) som har EDGE. Rätta mig om jag har fel, någon.

2. Du ska alltså köpa en färdigupplåst telefon med svenska menyer? Enligt www.ifun.se så behöver Swephone uppdateras för att fungera med 1.1.4.

För att få tillgång till edge nätverk krävs det något speciellt abonnemang eller tjänst då? Eller är det fritt fram för alla telia användare?

För att få tillgång till edge nätverk krävs det något speciellt abonnemang eller tjänst då? Eller är det fritt fram för alla telia användare?

Det ska vara fritt fram såvitt jag vet. Jag har Halebop kontantkort och kan använda EDGE på telefoner som stödjer det.

Sök och du skall finna.

1. Nej, såvitt jag vet är det bara Telia (och Halebop då) som har EDGE. Rätta mig om jag har fel, någon.

2. Du ska alltså köpa en färdigupplåst telefon med svenska menyer? Enligt www.ifun.se så behöver Swephone uppdateras för att fungera med 1.1.4.

så du menar att jag måste uppdatera swephone innan jag installerar 1.1.4?

och jag behöver inte jailbreaka den igen?

så du menar att jag måste uppdatera swephone innan jag installerar 1.1.4?

och jag behöver inte jailbreaka den igen?

Jag menade nog mer tvärt om, att du får uppdatera telefonen först och sedan lägga in Swephone.

Jag menade nog mer tvärt om, att du får uppdatera telefonen först och sedan lägga in Swephone.

men hur installerar man swephone?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...