Jump to content
Just nu i M3-nätverket

SDK nästa torsdag

Alexio

Recommended Posts

Nej det lär dröja.

SDK apparna lär inte vi ha ngn nytta av heller förän Iphone börjar säljas i Sverige. Går som bekant bara att köpa grejjer från svenska Itunes.

Funderar nämligen på att köpa en iPhone i veckan och vore ju lite surt om 3G-versionen kom bara en vecka senare. Och det verkar jobbigt att vänta en heeeel vecka till. :)

Ser inte 3G som ngn nödvändighet. Det är ändå för långsamt att surfa med. Turbo-3G däremot hade varit trevligt :) Tills dess så kör jag med wifi istället.

Nej det lär dröja.

SDK apparna lär inte vi ha ngn nytta av heller förän Iphone börjar säljas i Sverige. Går som bekant bara att köpa grejjer från svenska Itunes.

ska väl fungera på ipod touch me och de finns ju faktiskt i sverige ;)

Ser inte 3G som ngn nödvändighet. Det är ändå för långsamt att surfa med. Turbo-3G däremot hade varit trevligt :) Tills dess så kör jag med wifi istället.

det ena utesluter väl inte det andra, du kör väl inte wifi när det inte finns wlan?

hellre 3g-hastighet än gprs, är ganska enormt skillnad. 3g duger att surfa me och gör google maps någorlunda användbart till skillnad från gprs som istortsett bara duger för mail utan edge

Carlisle_united
Hoppas det även dyker upp en 3G-iPhone då.. :)

Eller vad tror ni?

Kommer det inte göra...

Det är ju inget relese event.

Det är bara släpp av SDK till programerare.

ska väl fungera på ipod touch me och de finns ju faktiskt i sverige ;)

det ena utesluter väl inte det andra, du kör väl inte wifi när det inte finns wlan?

hellre 3g-hastighet än gprs, är ganska enormt skillnad. 3g duger att surfa me och gör google maps någorlunda användbart till skillnad från gprs som istortsett bara duger för mail utan edge

Använder inte GPRS heller. Datatrafiken är för dyr fortfarande. Enda gången jag använder GPRS är när jag absolut måste vilket är extremt sällan.

Om det är appar till Ipoden så borde vi komma åt dem ja. Tänkte inte på det.

finns ju att man kan lägga på typ 99 kronor för att surfa relativt obegränsat...tycker jag är värt det för att ha portabel mail, men vet iofs inte hur många mail du har :)

Jag skaffade ett 1GB datapaket till min mobil för 30kr/månad och det känns som obegränsat med en GPRS-anslutning. :)

Om man bor i Stockholm finns det ju en hel del gratis surfzoner, från skype/aftonbladet tror jag det är.

finns ju att man kan lägga på typ 99 kronor för att surfa relativt obegränsat...tycker jag är värt det för att ha portabel mail, men vet iofs inte hur många mail du har :)

Inte jag som betalar abbonemanget. Det gör jobbet. Jag har dessutom tillgång till wifi 90% av dygnet.

Carlisle_united
Om man inte har tillgång till Wifi och har Tele2 som operatör, finns det inget snabbare alternativ att surfa med än GPRS då?

Nej vi får köra GPRS...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...