Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mobilt bredband – utan operatör?

Datorkanin

Recommended Posts

Du måste fortfarande ha ett simkort ifrån en operatör.

Antingen kontantkort eller abonnemang.

Skulle det kunna funka med ens vanliga SIM-kort, förutsatt att det inte är låst, då? Jag ser liksom inte ngn info om hur det funkar i praktiken på varken tillverkarens eller t.ex. Macotekets sidor, så tack så jättemycket!

Du måste fortfarande ha ett simkort ifrån en operatör.

Antingen kontantkort eller abonnemang.

Skulle det kunna funka med ens vanliga SIM-kort, förutsatt att det inte är låst, då? Jag ser liksom inte ngn info om hur det funkar i praktiken på varken tillverkarens eller t.ex. Macotekets sidor, så tack så jättemycket!

Köper du ett modem för mobilt bredband som inte är operatörslåst så kan du använda vilket simkort du vill. Dock bör du kolla upp vad har du kostnader för datatrafik på ditt abonnemang/kontantkort.

Jamen det var la gôtt, då.

Tack för den infon!

Köper du ett modem för mobilt bredband som inte är operatörslåst så kan du använda vilket simkort du vill. Dock bör du kolla upp vad har du kostnader för datatrafik på ditt abonnemang/kontantkort.

• 3 weeks later...
Jamen det var la gôtt, då.

Tack för den infon!

Tele2's huawei-dosa är inte låst. Ta det abbet så kan du byta till ett lokalt abbonemang i det land du reser till. (för jag antar att du vill ha obunden för att du inte vill betala 150 kr/MB? :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...