Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Här är nya Macbook Pro

Nyhetsroboten

Recommended Posts

Nyhetsroboten

220012286.jpg

Det blev en uppdatering av Macbook Pro i dag precis som ryktessajterna hade förutsagt. Snabbare processor, mer RAM och grafikkort med dubbla mängden minne blev resultatet. Dessutom bjuds på såväl multitouch som nya skärmar. Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Värt att notera är också att det är nya Penryn-processorer, som lanserades i slutet av januari, som sitter i MBP. Det är mer L2-Cache än förut. Från 2 och 4 MB till 3 och 6 MB.

Enigt artikeln skall mellanmodellen skeppas med 160Gb disk.

Skall det inte vara 250Gb?

Jag har god lust att köpa biljett, åka över till USA, Cupertino, bryta mig in på campus och örfila upp SJ.

Var är uppdateringen av Mac mini!?

MacBook Air, nja inte för mig inte,

men detta är intressant.

Mycket intressant, må jag säga. :propellerbaver:

långt bort :P

tog ju en jävla tid mellan förra uppdateringarna av den också, folk trodde ju den skulle dödsförklaras

nu har man äntligen beställt sin första mac! blev en macbook pro, billigaste modellen men glossy skärm, får den om ungefär 3 veckor! kommer kännas som en evighet

nu har man äntligen beställt sin första mac! blev en macbook pro, billigaste modellen men glossy skärm, får den om ungefär 3 veckor! kommer kännas som en evighet

Gratulerar!

Sitter och otåligt väntar på min MacBook Pro 15" 2.5 GHz som jag nu beställde för en vecka sen. Verkar inte som ngn av återförsäljarna har dessa på lager. Någon som fått sin? Ngn review ngnstans? Uppackning?

Sitter och otåligt väntar på min MacBook Pro 15" 2.5 GHz som jag nu beställde för en vecka sen. Verkar inte som ngn av återförsäljarna har dessa på lager. Någon som fått sin? Ngn review ngnstans? Uppackning?

Jag har sett uppackningsbilder på nya MB, men det var som vanligt i USA. Kan nog dröja ytterligare en vecka i Sverige.

Jag har sett uppackningsbilder på nya MB, men det var som vanligt i USA. Kan nog dröja ytterligare en vecka i Sverige.

Låter intressant, har du ngn länk?

Även jag längtar som en galning. Jag får min i mitten på nästa vecka som man ska tro Apple.

Även jag längtar som en galning. Jag får min i mitten på nästa vecka som man ska tro Apple.

Ser ut som att min skeppas fr Macoteket i morgon :)

Nu är man en lycklig människa :-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...